luni, 9 februarie 2015

Vremea gogosilor

Perioada premergatoare Postului Pastelui este perioada în care peste tot sunt organizate carnavaluri si se manânca gogosi :) Gogosi simple, glazurate sau umplute, varietatea pe care o ofera fiecare brutarie-confiserie este fara limite! Gogosi umplute cu marmelada, cu ciocolata, cu crema de vanilie sau de lichior de oua, cu crema de nuci sau caramel, cu capsuni, stracciatella sau crema-amandine, gogosile tenteaza din fiecare vitrina.

pentru rubrica "Buna dimineata Soare!"

32 de comentarii:

  1. Atatea gogosi si nici o reteta, glumesc desigur. Coincidenta face ca am un aluat de paine si o sa coc si cateva gogosi umplute cu dulceata si fulgi de migdale.
    O saptamana frumoasa sa aveti Carmen! xox

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce fain! atunci pofta buna la gogosi!
      o saptamâna faina si voua! xoxo

      Ștergere
    2. Ce de gogooosi, mi-ai facut pofta. Cred ca cele mai tentante acum mi-ar fi acelea cu lichior de oua, ca tot nu am mancat niciodata. Draga mea, ce inseamna xoxo, ca am mai vazut si nu pot sa imi dau seama.

      Ștergere
    3. exista o asa numita "lista cu prescurtari- net jargon" :)) XOXO „Hugs and kisses!“

      Ștergere
  2. Nu stiam de obiceiul cu gogosile in asteptarea Pastelui, dar suna tare tentant! Imi amintesc ca vara trecuta era o mini taraba in parc care vindea gogosi si de fiecare data "cedam" tentatiei. Erau delicioase!
    Sa ai o saptamana buna, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu nu nuuuuuu! nu in asteptarea Pastelui ci in asteptarea Postului Pastelui! Anul acesta Pastele catolic pica pe data de 5-6 Aprilie si Postul se lasa miercuri 18 februarie.
      Punctul culminant al perioadei de carnaval este atins ultima saptamana , adica:
      Weiberfastnacht joi, 12.Februar 2015
      Rosenmontag luni, 16.Februar 2015
      Fastnacht marti, 17.Februar 2015

      te pup si eu, Raluca draga

      Ștergere
  3. Cele umplute cu gem sunt preferatele mele. Obisnuiesc sa cumpar pentru micul dejun, recunosc sunt lenesa ca as putea sa le fac eu :)).
    O saptamana frumoasa Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu fac acasa gogosi foarte rar! nu se merita, atâta treaba si nu ies niciodata asa bune ca facute de prifesionisti :)) Noi cumparam in perioada de Fasching cam in fiecare zi, cae o gogoasa :) Mereu proaspata si deosebit de gustoasa.
      Multumesc, o saptamâna faina si tie!

      Ștergere
  4. Aoleu unde-am nimerit si eu... in raiul gogosilor!!! Ia sa plec eu repede sa-mi iau o felie de chec, d-ala uscatu', facut saptamana trecuta, poate mi-o trece pofta :)
    Saptamana dulce sa ai, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Ina draga! :) si tie o saptamâna dulce :))
      Pe 18 se va lasa postul Pastelui si gata cu excesele ( post strict nu am tinut niciodata)

      Ștergere
  5. Le vinzi sau le donezi fără limite? :p

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de apetisant si e seara...o sa beau doua pahare cu apa sa-mi treaca :) O saptamana exceptionala sa ai, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) de o saptamâna, servim in fiecare zi cate o gogoasa, langa cafeaua de la ora 14 ;)
      te pup, sper sa imi raspunzi la mail cat de repede ♥

      Ștergere
  7. tenteaza zici? eu cu siguranta o sa le visez la noapte....:))
    arata intr-un mare fel si cu siguranta sunt extraordinar de bune!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in Bavaria trebuie sa vii, acum in perioada Canavalului - nu în Venetia! :)))

      Ștergere
  8. Vai,vai ,ce ne faci! N-am mancat de cativa ani gogosi.De facut,n-am facut niciodata,dar am prietene.Ma duc sa mananc niste rodie,sa-mi treaca.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi ne facem "plinul" intotdeauna în perioada de Fasching (carnavalul nemtesc) :)
      Anul trecut pe vremea asta au fost nepoteii la noi si am facut cu ei gogosi. Nu ne-au reusit asa cum le-am vrut, dar au fost gustoase si le-am mancat, de dragul copiilor :)))

      Ștergere
  9. Ce poftă ne-ai făcut! de unde iau eu gogoşi la ora asta? :)
    pupăm!

    RăspundețiȘtergere
  10. vorba geaninei, o sa le visez la noapte :))
    vise dulci si tie draga mea draga, pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa consum caloriile dobândite prin cura de gogosi, zilele viitoare la schi :))
      pup draga mea draga ♥

      Ștergere
  11. No, faină perioadă! Și buuuuune gogoșile! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. delicioase sunt gogosile de conditor, sincer - acasa nu ies niciodata asa de bune! :)

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. în fiecare an cu doua saptamâni inainte de lasarea postului :)
      o zi faian!

      Ștergere
  13. Ahhhhhh, ce-mi place sa respect traditiile! Buuuuun! :))))))

    RăspundețiȘtergere
  14. Bună CARMEN!
    Ce poftă mi-ai făcut de gogoși!
    Fur din fiecare câte una,mulțumim!
    O zi minunată îți doresc,draga mea!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt delicioase :)
      te pup Elena draga, o seara minunata sa ai!

      Ștergere
  15. eu sunt mare amatoare de scovergi, asa se numesc la noi cele intinse facute din aluat de paine simplu!

    RăspundețiȘtergere
  16. eu am vazut prima data traditia gogosilor la polonezi. De lasata secului un coleg polonez a adus gogosi la toata echipa, niste gogosi mari mari, dintr-un aluat ca cel de cozonac al nostru. DEMENTIALE! am mancat 2, la a3a imi zice un coleg c are 300 calorii. Am mancat-o si pe a3a :)

    RăspundețiȘtergere