vineri, 13 februarie 2015

Reflexii de sezon

pentru rubrica "Reflexii în oglinda"

24 de comentarii:

  1. chiar ca ai surprins o multitudine de reflexii...de sezon :)
    pup draga mea draga, zi vesela sa aveti! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim mult ♥ Noapte buna draga mea draga. Sa ai o zi minunata de Sf. Valentin!

      Ștergere
  2. Nu sunt multi amatori de patinat - scump pe gheata. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi am fost de dimineata, când majoritatea copiilor erau la scoala si lumea buna la serviciu :)

      Ștergere
  3. Fain mod de a te relaxa, la patinoar! Mișcarea face bine tuturor! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte fain! din pacate mergem mult prea rar la patinoar...

      Ștergere
  4. Ce frumoase sunt reflexiile din cristalul cu multe feţe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt Swarowsky, amandoua :) Le-am primt cadou de la fiica me cea mare ♥

      Ștergere
  5. Tare frumoase si de iarna reflectiile.Imi place cand te vad la patinoar,mi te imaginez in joaca pe luciul ghetii.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dupa cateva ore de patinoar, in drum spre casa ne simtim atât de usori si avem asa o stare de bine, ca ne promitem sa repetam macar o data pe saptamâna sedinta, dar... din pacate gasim mereu scuze si timpul cica nu ne mai ajunge :)
      O zi buna si tie, draga mea!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Se numeste Eisarena si are marime standard: 30 x 60 metri :) Când nu este înghesuiala, suprafata ghetii pare mai mare ☺

      Ștergere
  7. Nici iarna aceasta n-am ajuns la patinoar... :) si nu de patinoare duc lipsa, ci de... vointa. :)
    Un diamant cu 100 de fetze si Luna, diamantul noptii. :) Faine poze!
    Imbratisari cu drag de la noi! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai spus un adevar! cine zice "nu am timp" ori nu vrea suficient sa faca acel lucru ori este lenes :)) Cunosc! si noi ne promitem ca mergem in fiecare saptamâna si nu ajungem decat poate o data pe luna! :( Si ca sa spun sincer cat suntem de lenesi, anul acesta inca nu am fost deloc a fitness! Tja, avem mereu o scuza pentru azi, asa ca ne promitem "de maine" :))si se face mereu mâine si înca o mâine...
      pupam si noi. Ganduri bune celor 3 fete ♥

      Ștergere
  8. Ah ! Reflexia luminii pe patinoar... Ce dor îmi este !

    Weekend plăcut, Carmen ! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi patinoarul este deschis tot timpul anului, dar "pofta" nu avem decât iarna. Vara avem alte preocupari si petrecem mult timp în drumetii la munte sau în curte, la plivit florile :))
      Un weekend minunat si tie, Zina draga!

      Ștergere
  9. Si totusi e inca iarna si la tine si la mine.Minunate reflexii!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de ieri suntem în Slovenia, unde e iarna in toata regula :) suntem intr-o statiune montana la schi. Ne vom face pofta de zapada! Apoi... astept sa vina primavara de la 1 Matie! :) pupici

      Ștergere
  10. Nu stiu sa patinez, dar cu siguranta nu mi-ar placea. Ce distactie pe voi acolo.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa-l duci pe Bubu la patinoar, sa învete neaparat! pup si eu

      Ștergere
  11. Te-ai jucat cu lumina in fel si chip...;)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) caut mereu umbre, reflexii, oglindiri - pentru rubrica de vineri :) pup si eu

      Ștergere
  12. Mereu surprinzatoare,frumoase cadre de lumini siumbre!
    "Fiecare clipa a vietii poarta in ea o valoare de miracol si o fata de eterna frumusete!" (I.Teodoreanu)

    Happy Valentine's Day!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Sorin! si voua, o minunata zi de Sf.Valentin!

      Ștergere