marți, 17 februarie 2015

I ain't no size two

pentru rubrica "Meloman pentru o zi"
Saptamâna acesta am ascultat fara pauza Meghan Trainor - o tânara cântăreață si compozitoare americană. "All About That Bass" este single-ul ei de debut și a fost lansat pe data de 30 iunie 2014. Melodia a ajuns imediat dupa lansare în fruntea chart-urilor din 58 de țări si a fost No.1 pe "Billboard Hot 100" timp de opt săptămâni non-consecutive.
Melodia este un amestec de bubblegum pop si doo-wop song cu influente R&B, hip-hop si country. Pe mine m-a vrajit la prima auditie.
Textul este tare-tare haios iar videoclipul... oh, când am vazut videoclipul, Meghan mi-a devenit si mai draga ☺

16 comentarii:

  1. Și mie îmi place tare mult. De cate ori e la radio sau la TV ma striga fetele: "mami, melodia ta preferata.Si videoclipul e de belea. Ce zici de plinuțul acela care are o super-mobilitate, doamne, face și șpagatul, asa ceva... ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) tipa este atât de dulce, are miscari atât de sexi, chit ca are ceva kilograme în plus, iar "balerinul" este mega-formidabil! :)) te pup

      Ștergere
  2. Auzisem melodia la radio,dar nu stiam nimic despre ea.Pentru ca nu am putu vedea aici, nu stiu ce drepturi nu sunt accesata,am cautat pe youtube si m-am documentat bine.Am sa o revad cu Thea.Cred ca la ea am auzit-o.Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi pare rau ca vdeoclipurile nu pot fi vazute din România... GEMA acorda drepturi diferite in fiecare tara.
      Distractie faina cu Thea :-* va pup

      Ștergere
  3. Ups! Am accesat video dar apare mesaj ceva de genul: "cel care a incarcat video nu a permis accesul din tara dv". Cine a incarcat video pe youtube, evident.:) Oricum, o sa caut cele doua clipuri si poate le gasesc si la altii. Sunt sigura ca-mi va placea cum canta Meghan. :) Ai postat de fiecare data melodii care mi-au placut. :)
    Ziua minunat sa o petreci! Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te-as ruga daca nu este prea greu sa imi dai linkurile care duc spre videoclipurile ce se pot vedea din România. Imi pare tare rau, stiu cum este, si eu patesc mereu cand vreau sa vad pe youtube ceva ce-mi recomandati voi. Ceea ce am pus eu aici, sunt videoclipurile oficiale, dar... se pare ca fiecare tara întelege altceva prin "official video"
      pupici ♥ O zi minunata sa aveti!

      Ștergere
  4. Azi am avut parte de multă muzică! :))
    Aceeași problemă ca și Diana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca Diana nu mi-a lasat adresa la care se pot deschide acste melodii în România, poate ca ai timp sa pui tu linkurile corecte... in Gemania acestea sunt videoclipurile oficiale pe youtube...

      Ștergere
  5. nici eu nu le-am putut deschide, o sa merg pe youtube...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi pare tare rau... m-as fi bucurat insa ca unul dintre vizitatori sa imi lase adresele la care vodeoclipurile sunt de vazut în România...

      Ștergere
  6. :) pot sa-ti satisfac eu dorinta? https://www.youtube.com/watch?v=7PCkvCPvDXk
    ;)
    asta se poate vedea si la noi.
    :* te pup, frumoaso :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Sakura draga! :) acum am schimbat linkul în postare - iti ramân datoare ;) te pup

      Ștergere
  7. Uite Carmen:
    https://www.youtube.com/watch?v=7PCkvCPvDXk
    https://www.youtube.com/watch?v=qDc_5zpBj7s
    Prima piesa o stiu si mi-a placut de asemenea de la prima auditie.
    Seara linistita draga mea, pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Mihaela draga! :) acum am schimbat si al doilea videoclip. Seara faina si voua! Pupici

      Ștergere