marți, 25 noiembrie 2014

Oare sa lansez un S.O.S? ☺

Acum mai bine de o luna, prietena mea Alina s-a reîntors în blogosfera si delicat, într-un limbaj plastic, a spus ca a facut-o "pasind ca într-o altfel de casa de care am uitat, dar în care am strâns de-a lungul timpului atâtea amintiri frumoase". Si mare bucurie mi-a facut! ☺ A încheiat articolul de atunci "cu speranta ca ne vom bucur din nou împreuna de cele câteva clipe pe care ni le rupem zilnic pentru a fi si în blogosfera alturi de cei dragi".
A trecut Halloween, s-a dus prima ninsoare, vacanta de toamna s-a încheiat, au trecut alegerile, a participat la câteva MfC, siacum nu a mai postat de o saptamâna!... Oare sa strig dupa ajutor? ;) Sper sa nu abandonezi blogul din nou, Alina draga...
Acum însa, înainte de miezul noptii, lansez... o urare. De LA MULTI ANI! ♡
Trimit gândurile noastre bune si-ti dorim la unison: multa sanatate, succes si numai bucurii! Semnam Carmen & CO.
Fie ca ziua ce se iveste, sa fie asa cum ai visat-o, sa fii rasfatata si iubita asa cum meriti! Pupici si îmbratisari ❤♡ ¸.•°`♥✿⊱╮

12 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. pe 26 noiembrie este ziua ei de nastere ;) Peste 25 de minute....
      te pup Nicol ♡

      Ștergere
    2. M-am gandit eu! Nu cred ca este cazul de SOS ! :)

      Ștergere
    3. tu nu ne-ai spus niciodata când e ziua ta.... am impresia ca si tu esti nascuta la sfârsit de an, hm? ♥

      Ștergere
  2. La multi ani frumosi cu sanatate!
    Te pup, Carmen!;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. apropo de La multi ani. Tu am impresia ca esti Geamana... trebuie sa o trag de limba pe Pandhora sa stiu mai exact, ca tu mare secret faci din ziua ta de nastere... Pup ♡

      Ștergere
  3. Si mie imi place Alina! La multi ani si din partea mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai, cui nu îi place Alina?!
      oooo, dezvoltând subiectul secretului zilelor de nastere... Vulpitei nici macar numele exact nu i-l stim ;)

      Ștergere
    2. :-) Vulpita se numeste Anca si este nascuta pe 30 martie (o vulpe-berbec :-))

      Ștergere
    3. ma bucur sa aflu Ancuta! multumesc! ♥ pup

      Ștergere
  4. La Multi Ani, Alina! Pe cand o pauza de ceai? Cu o prietena ca tine Carmen, cum sa nu fie o bucurie aici pe blogosfera?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) daca tot te-am "atras" aici si subiectul este fierbinte, Sivia draga, te rog sa ne destainui când este ziua ta de nastere :-* Te pup. O zi minunata iti doresc!

      Ștergere