sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Capsuni de noiembrie

Anul trecut am avut în gradina un strat cu capsuni, din care însa putini am ajuns sa culegem, pentru ca pe masura ce se coceau, erau ciuguliti de melci. Anul acesta am renuntat la strat si am avut doar o planta, în ghiveci. Atârnat lânga casa, deci protejat de vânt, ghiveciul beneficiaza de soare ziua întreaga, pozitia curtii fiind spre sud. Tot ce este lânga casa, este înca verde.
Toata vara am avut câteva fructe, pentru pofta. Minunea este ca iata, chiar si la mijloc de noiembrie avem capsuni! Si sunt atât de aromati!



Se spune ca anul acesta în Germania, temperaturile ridicate au batut recordul tuturor timpurilor. Doar luna decembrie ar putea sa mai schimbe ceva din acest calcul.

12 comentarii:

  1. Ce idee grozavă! Se pare că le-a fost mai bine în ghiveci, dacă au rodit până acum.

    Weekend frumos, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant moment și-au găsit să rodească!
    În ceea ce privește temperaturile, parcă nici vremea nu mai este ce a fost cândva! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Li s-au înroşit frunzele şi tot fac fructe, frumos din partea lor. Or fi din soiul acela care rodeşte de două ori pe an.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sinteti acasa?V-ati intors ?Pusi, LU

    RăspundețiȘtergere
  5. Am avut si eu cativa ani capsuni.Am renuntat ca si tine pentru ca nu mai rodeau si se intinsese prea mult,cu toate ca eu incercam sa le tin sub control.Dupa gemuri si dulceturi,pe care nu le consuma nimeni din familie,am hotarat ca nu se merita munca.Ideea ta e foarte buna.Nu ma gandeam ca in loc de-o floare e buna o tufa din capsuni.Cred ca o sa-l lamuresc pe ginerele meu,ca el viseaza sa aibe capsuni ca-n reviste si cateva ghivece sunt suficiente.O zi buna draga mea !

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos la tine acolo ! Primavara te viziteaza de doua ori pe an :) !

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa e - vremea e atat de schimbatoare peste tot!! cred ca decembrie o sa vina cu ceva surprize, avand in vedere ca anul trecut iarna a fost "ca-n toamna" pana in primavara! Capsunile arata grozav si ma gandesc ca sa as putea sa pun si eu in ghiveci pe balcon! la primavara.... Toate bune si salutari de bine pentru saptamana care vine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună CARMEN!
    Căpșunile tale arată super și văd că deja mai au flori!
    Vremea ține cu tine, draga mea!
    Un weekend plăcut să ai!
    Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  9. Harnicuti capsunii tai, le merge bine, se vede! Pupici, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Wunderschönen Tag auch wenn die Sonne nicht scheinen mag liebe Carmen
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
  11. ce sa mai zic! esti o norocoasa, clar!:))
    ce frumusele s-au facut!:)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere