vineri, 24 octombrie 2014

Ziua si noaptea

pentru rubrica "Reflexii în oglinda"

12 comentarii:

  1. in realitate sau reflectata, casa ta isi descopera farmecul si eleganta, incantatoare imagini mai ales prima atat de placut insorita :)
    pup draga mea draga, somn usor si tine minte ce visezi in noaptea asta in care e eclipsa de soare! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesantă ideea de reflexii! Am văzut prin aceeaşi fereastră, două imagini deosebite.
    Week-end minunat, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe imagini!
    Un sfârșit de săptămână cât mai plăcut, draga mea!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Într-o lume de oglindă
    Un păianjen stă să prindă
    Gândul meu care colindă.
    Pânza dă să și-o întindă...
    Sper lumina s-o aprindă! ☺

    RăspundețiȘtergere
  5. De mare efect sunt acele cristale din fereastră, îmi plac mult de tot !

    RăspundețiȘtergere
  6. Casa ta are farmecul tau,se vede. Imi plac cum ai aranjat totul, cu gust!Pupici si un week-end frumos!

    RăspundețiȘtergere
  7. tare fain se vede de la fereastra ta si ziua si noaptea...:)
    faina ideea!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Incantatoate reflexii!
    Weekend placutt!

    RăspundețiȘtergere
  9. Super, ideea cu "ziua si noaptea",Reflexiile sunt minunate!
    O seara si un weekend pe masura!

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoasă ideea acestor reflexii! Ziua, fereastra deschide perspectiva exteriorului, a lumii de afară. Noaptea, ea reflectă căldura căminului, acel "acasă" unde venim mereu cu drag şi nerăbdare.
    O seară frumoasă şi veselă, dragă Carmen, alături de cei dragi! :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Reusit aranjament Feng Shui, felicitari! Crassula e super, eu le am in vase de bonsai.

    RăspundețiȘtergere