duminică, 12 octombrie 2014

Bebelusa

Am aflat de la Raluca despre "Saptamana Internationala a Bebelusilor Purtati" si tare mi-au placut initiativele prezentate de ea cu aceasta ocazie.
Pentru ca "bebelusele" mele sunt trecute de 20 de ani, ma laud si eu cu cea mai proaspata bebelusa din familie, Tiana - fetita verisoarei mele.

Scumpetea asta mica este cea despre care am scris ca va fi absolventa de liceu în anul 2031 ☺Deocamdata am primit invitatia la botez, saptamâna viitoare :)) Domnisorica a împlinit de curând opt luni!

15 comentarii:

  1. Multi inainte! Sa creasca mare, sanatoasa si voiasa, iar voi sa va bucurati de ea si impreuna cu ea!
    Seara placuta Carmen si petrecere frumoasa la botez saptamana viitoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim mult, Larisa draga! :) Am sa ma întorc de la botez cu fotografii noi ;)
      multumesc, o seara faina si voua!

      Ștergere
  2. e superba!
    :))
    zambareata mica!:)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. copiluta asta are permanent buna dispozitie, râde întruna :)) Este tare tare dulce!
      pupici. Seara faina! :)

      Ștergere
  3. ce ochisori ca doi licurici are dar mai ales e o ghidusa razareata,e maxim de dulce, ca o capsunica! :))
    o veselie sa-i fie viata si bucurie pentru voi si parintii ei sa fie! :)
    pup draga mea draga, o seara vesela cum e rasul Tianei sa aveti! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim draga mea draga ;)) Astazi a fost bunica ei în vizita pe la mine si saptamâna viitoare mergem noi la ei, sa serbam crestinarea Bulgarasului de Aur :)) Tiana este o dulce!
      o seara faina si un start bun in noua saptamâna, draga mea draga!

      Ștergere
  4. Este minunată! Iar când pe chipul lor micuţ, răsare aşa un zâmbet frumos, este cea mai mare minune a vieţii!
    Să crească mare şi să vă bucure pe toţi! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai perfecta dreptate! când privesti un asemenea pui de om, uiti de necazuri sau neajunsuri, candoarea din ochisorii lui iti intareste speranta si încrederea intr-un viitor bun si frumos!
      Noapte buna, Alex draga! un start bun în noua saptamâna!

      Ștergere
  5. Ce frumos ca ne-ai prezentat-o pe Tiana, este o papusica de bebelus! Ma bucur ca va pregatiti de botez, mi se pare un eveniment asa frumos, plin de gingasie si inocenta.
    Sa va traiasca noua bebelusa din familie si sa va bucurati de zambetele si gangurelile ei!
    O zi frumoasa, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o frumusete, cum de altfel sunt toti bebelusii. Probabil ca inocenta lor le ofera atata frumusete! Sunt ingerasi aici pe Pamant. Nu poti sa privesti un bebe fara sa nu zambesti, ceea ce inseamba ca ei provoaca frumosul din sufletele noastre...
      Te pup . Sa ai o saptamana minunata, draga mea! :-)

      Ștergere
  6. Sa va traiasca nepotica, sa fie sanatoasa si voioasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce minunatie a rasarit in cosulet !!! Sa fie sanatoasa si voiasa ! Petrecere frumoasa la botez!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum am putut sari peste aceasta postare! O minune de fetita!

    RăspundețiȘtergere