vineri, 12 septembrie 2014

Vesti din Indonezia

Dupa un drum de 33 de ore, cu zbor din München în Doha- Qatar, escala de 7 ore si din nou zbor spre Bali, fiica mea a trimis primele fotografii.
Au ajuns noaptea la hotel si prima plimbare la malul oceanului, sub clar de luna le-a oferit imagini ca desprinse dintr-un basm!

Imediat de a intrat în hotel, a devenit milionara! A schimbat 200 Euro si a capatat 3 milioane Rupiah! ☺

Diferenta de fus orar ne ofera ocazia unor discutii hazlii pe WhatsApp, spre exemplu, la ora 12 noaptea la noi acasa, Adela ne ureaza "Buna dimineata!" - pentru ca la ea este ora 6 dimineata! ☺ Când eu ajung acasa de la serviciu, ea merge la culcare, ca e ora 23! ☺☺☺
PS: La coborârea din avion, în drum spre punctul de ridicare al valizelor, truistii sunt întâmpinati cu astfel de panouri în Bali ☺

(va urma: Avenura balineza)

23 de comentarii:

1. U-a-u! Uau! :)) Excelente imagini care... prevestesc o vacanta superba!
    33 de ore de zbor! Pfuuu! Mos Ene ma agreseaza numai cand ma gandesc! Desi n-as putea dormi in avion! :)
    In Qatar a reusit sa vada cate ceva?!
    Toate ca toate dar plaja noaptea ma da gata! Sa mai amintesc de Luna?! Excelenta foto aceea cu Luna intr-un ochi de nor!
    Vacanta frumoasa sa aiba, ca a intrat legal in Indonezia! :) Tare afisul! Sa nu poata spune nimeni ca n-a stiut!
    Zile fericite va dorim! Imbratisari cu drag!
    Ah! Dar "buna dimineata" e in regula la ora 00:01 - e deja o noua zi! :) Pupici! Sa ai o zi faina si un minunat sfarsit de saptamana!

1. Da... Lung drumul, dar merita! In Qatar nu a iesit din aeroport... S-a plimbat prin magazuine, si-a dezamortit picioarele, a citit si a ascultat muzica...
      Bali este supranumit "ultimul Paradis pe Pamant" Ma bucur mult pentru Adela, insa abia astept sa o vad din nou acasa :)
      Te pup draga mea. O zi placuta!
      PS: la noi astazi s-a pus de ploaie :-) o ploaie care cred ca se va opri maine sau poimaine..

2. Foarte faine fotografile, care vorbesc despre vacanța care abia a început!

1. Asa sper si eu ca va fi. Bali este una din cele mai frumoase locuri din lume, deci teoretic nu poate sa fie decat o vacanta reusita. :-)

3. Escala de 7 ore - o buna oportunitate pentru folosirea fotoliilor rabatabile din aeroport pe post de pat. ;)

1. Avionul are loc bun intre randul de scaune, este confortabil si daca nu esti corpolent, se poate dormi foarte comod :-) Escala a folosit-o sa se plimbe un pic :-) Dar 7 ore mi se pare mult sa pierzi pe drum... De, motive economice ;-)

4. Mi se pare mie sau a întâlnit şi o nuntă în aeroport?!
    Milionar... în Bali.... egal stres zero :)
    O zi minunată, draga mea şi un weekend perfect!

1. Nu cunosc porturile si traditiile localnicilor, nici nu imi dau seama exact daca persoanele sunt femei sau barbati, insa cred ca persoana in alb poarta un obisnuit Thawb de vara.
      In Bali sunt toti "milionari" ca in România acum 12 ani :-)
      Un weekend placut si tie, Anastasia draga.

5. reflecta multa fericire Adela, e minunata! :)
    o bucatica de paradis unde Adela nu poate fi decat rasfatata, imaginile spun totul! :)
    dar preferata mea e aceea in care sunteti amandoua, amandoua frumoase zambitoare, reflectand atat de muta dragoste...fetele tale au mama pe care o merita, sunt norocoase!
    te imbratisez draga mea draga, mereu bucurie sa-ti fie micutele tale chiar daca acum sunt mari! :*

1. Draga mea draga, in fotografia mica, pe colt, suntem Marlene si eu citind mesajele Adelei, noi in pijama abia trezite din somn, in Bali fiind trecuta deja ora amiezii.
      Te pup, un start perfect in weekend iti doresc :-*

2. vai si vai cum amestec eu lucrurile :))
      Marlene e o dulcica, oricum va sta tare bine impreuna, copiii se simt in largul lor langa tine, nici nu ma indoiesc de asta :)
      pup draga mea draga, w-end vesel sa aveti! :*

6. Frumoase reflexii!
    Multumesc pentru inca un colț al lumii, pe care-l impartasesti aici...
    Iar fiica ta, e superba!

7. E o frumoasa fata ta! Sa aiba o vacanta cat mai linistita! Luna e atat de frumoasa, cred ca e superluna, am auzit ceva la Tv, cum ca luna pare mai mare, deoarece e foarte aproape de pamant!

1. precis are o vacanta frumoasa... eu ma bucur pentru ea, dar abia astept sa se intoarca, mi-e tare greu sa o stiu asa departe, peste tari si mari... :)) Ea a fost anul trecut in Thailanda si este foarte incantata de aceasta zona. La anul am promis ca mergem impreuna :)
      Pe 9 septmbrie a fost luna plina si Indonezia se afla pe Ecuator, iar luna pare asa de aproape incat crezi ca poti sa ajungi la ea cu balonul. Ecuatorul este prima şi cea mai lungă paralelă geografică si în aceasta zona Pamântul are cel mai mare diametru.
      Fenomenul astronomic despre care pomenesti tu - SuperLuna a fost pe data de 10 august anul acesta. Urmatorul va putea fi observat pe 14 noiembrie 2016.

8. Ce frumos! Mi-am amintit de vacanta noastra in Bali de acum cativa ani. Si noi tot cu Qatar Airlines am zburat, a fost cam cea mai confortabila calatorie cu avionul, deci a fost tare lunga. Cu rupiile si noi ne simteam bogati, cu atatea zerouri in buzunar. :)
    Sper ca fiica ta sa aiba timp sa vada cat mai multe dintre frumusetile insulei, noi ne-am plimbat mult cu un ghid local si a fost super. Tot acolo am fost la parcul elefantilor si am facut o plimbare pe un elefant, iar apoi le-am dat de mancare, este o amintire minunata. Daca ii place ideea de a petrece timp cu elefantii poate ii dai un pont.
    Noua ne-a placut mult si mancarea lor, am mancat cu mare pofta din aproape toate preparatele. Vacanta placuta pentru Adela, sper sa ne mai bucuri cu poze din vacanta ei!

1. ce frumos Raluca draga! ma bucur ca v-ati facut curaj sa mergeti atat de departe... eu inca nu am avut :)) Helmut a fost acum mai bine de 18 ani in SriLanka, eu nu am fost niciodata pe continenul asiatic, Adela a fost deja de doua ori. Raluca mea, fiica cea mica este ca mine, mai circumspecta :))
      Multumesc pentru pont, am transmis. Voi mai prezenta fotografii, cu siguranta! :)) te pup

9. dar parca merita tot acest drum lung si tot ce implica el cand te trezesti dimineata in asa frumusete de loc!...zic! :)
    te pup!

1. Bali este supranumit DIMINEATA LUMII sau INSULA ZEILOR sau ULTIMUL PARADIS DE PE PAMÂNT :) cum sa nu te simti bine?! :) te pup si eu :P

10. Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!
    Felicitari !!! Cu deosebit respect!

1. deci, ti-au placut reflexiile ;))
      multumim - o seara faina si un weekend placut!

11. Dar,ea nu a mai fost si anul trecut la Bali? E ca o printesa si la propriu si la figurat.Superb si mii de multumiri,ca ne arati si noua din vacanta ei.Un weekend placut!

1. anul trecut a fost în Thailanda :) tot in sudul Asiei, între ecuator si tropicul racului. Anul acesta este direct pe ecuator.
      Multumesc, un sfârsit de saptamâna cât mai placut si tie!