luni, 29 septembrie 2014

Rasarit de soare, în ultima saptamâna de septembrie

... privit din goana masinii, în drum spre serviciu. Tuturor, un start bun în noua saptamâna!


pentru rubrica "Buna dimineata soare!"

21 de comentarii:

  1. Bună dimineața. O săptămână frumoasă, numai dimineți însorite, ca aceasta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata soare!
    Frumos surprins toate imaginile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) dimineata, din dreapta soferului se aude mereu click-click-ul aparatului de fotografiat :-)
      O saptamana buna sa ai!

      Ștergere
  3. Bună CARMEN!
    Superbe fotografii!
    O săptămână plină de reușite și cât mai multe bucurii,draga mea!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Numai ce-a apus in postarea trecuta, iar acum gata, soarele se ridica cald si stralucitor pentru o zi frumoasa, chiar daca e una de luni...Sa ai o saptamana excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar daca este privit din goana masinii, tot frumos ramane!
    O saptamana cu soare si caldura, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  6. o fi ea toamna mai mohorata insa culorile la apus si rasarit sunt fantastice! :)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Splendid! Şi aici a fost o zi minunată, cu mult soare şi o căldură plăcută :)
    O săptămână uşoară, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  8. soarele straluceste promitator, sper ca asa si e aceasta saptamana!
    pup draga mea draga! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa mai tot prinzi astfel de rasarituri. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Am scris ditamai comentariul la mine, de două ori,..şi bloggerul acesta nu mi le. Am citit aseară postările şi am fost atât de impresionată, nu ştiam unde scrisesei şi ce se întâmplase exact. Îmi pare tare rău că aţi trecut prin momente aşa de dificile, dar mă bucur mult că totul a trecut şi acum toate sunt bune şi v+aţi putut relua modul vostru de viaţă, frumos, plin de mişcare şi de energie. Sunteţi doi oameni minunaţi şi vă meritaţi din plin unul pe celălalt! Şi ştii ce dragi îmi sunteţi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Un răsărit care promite o săptămână faină. Așa să fie !

    Numai bine, Carmen ! ♥

    RăspundețiȘtergere