luni, 25 august 2014

Zâmbete spre cer

pentru rubrica "Buna dimineata Soare!"

Un start bun în noua saptamâna! ☺

21 de comentarii:

  1. O săptămână însorită ca florile tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc muuuult! si daca nu va fi vremea asa frumoasa, ne vom petrece timpul citind, ascultând muzica si solutionând integrame si cuvintelor încrucișate, la tine pe blog :))

      Ștergere
    2. Deși, evident, mă bucură vizitele tale pe blogul meu, optez pentru zile însorite și vară lungă. Nu de alta, dar, după ce vremea se răcește și vine iarna, parcă uită să mai plece. Iar de stat în fața computerului, avem timp, slavă Domnului! :))

      Ștergere
  2. aveam nevoie de un zambet :)
    pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ai sti ce am patit eu astazi! planuisem sa plec la 16:30 acasa, dar la ora 16 am primit un proiect ce necesita rezolvare urgenta. Asa ca l-am sunat pe Helmut si i-am spus ca îl rog sa vina sa ma ia cu masina, abia la ora 17. La ora 16:50 l-am sunat si i-am spus ca mai am "un pic" de lucru... Abia la ora 18:10 am sunat si am spus ca sunt gata - si cu munca, si cu nervii! Tja... început de saptamâna! Mâine trebuie sa fiu printre primii în birou, pentru ca mai am ceva de rezolvat, pâna la ora 8 când este termenul de predare al proiectului!
      te pup. O seara faina, draga mea draga!

      Ștergere
  3. Bună CARMEN!
    Îți doresc o săptămână cu mult soare și căldură în suflet!
    Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. O imagine frumoasa, imi place combinatia de galben cu albastru. Cred ca ai fost destul de ocupata.Cand ai timp, ti-as fi recunoscatoare daca mi-ai lasa un mic comentariu la o postare de-a mea. Toate cele bune, draga Carmen si mult spor in toate!!
    http://367dezile.blogspot.ro/2014/08/lenjerii-superbe-de-printi-si-printese.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am fost ocupata ce e drept însa, trebuie sa îti spun sincer si direct ca la concursuri nu ma mai înscriu, deci nu te supara pe mine, însa, ocolesc astfel de articole.
      Ma bucur însa mult pentru tine, am vazut ca ai multi participanti si va urez tuturor mult succes!
      te pup. Sa ai o saptamâna buna!

      Ștergere
  5. Buna dimineata soare! :)
    Multumesc, la fel!
    Zile fericite sa aveti! Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si pentru tine sa fie un start bun! Multumesc! Pozele-s perfecte sa transmita energie pozitiva!

    RăspundețiȘtergere
  7. Spre așa un cer senin, să tot zâmbești ! ☺

    Săptămână excelentă !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) fotografiile sunt de saptamâna trecuta. Acum s-a racorit brusc :)) Ieri a nins pe cel mai înalt vârf de munte german numit Zugspitz (~3000m)! S-a dus vara...

      Ștergere
  8. la fel de frumoasa sa-ti fie saptamana! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. ...zambete ce ar avea menirea sa tina vara in loc!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Intradevar sunt ca niste zambete spre cer !
    Excelente imagini!

    RăspundețiȘtergere
  11. Deosebite imagini ca intotdeauna!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere