vineri, 22 august 2014

Reflexii... de prin casa

pentru rubrica "Reflexii în oglinda"

17 comentarii:

  1. Sunt frumoase reflexiile, dar si mai frumoasa e mobila, e din lemn masiv, de calitate si cu bun gust. N-am putut sa nu observ tablourile, imi plac! Pupici, draga CARMEN si un week-end minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. caminul tau are farmec, nu m-am indoit nicio clipa de asta :)
    imi place mult, foarte mult scrinul, are eleganta acelor vremuri in care un obiect de mobilier reprezenta de fapt o piesa de mobilier.
    te imbratisez draga mea draga >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos si foarte util! Ador ca totul sa fie la indemana, nu inghesuit prin dulapioare!
    Sunt fan mobilier in astfel de stiluri! :)
    Ziua minunata sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb mobilierul cu tot ce este în el și tablourile îmi plac!
    Un weekend cât mai frumos îți doresc,CARMEN!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase sunt piesele de mobilier.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cât de frumos! :)
    noapte bună! pupici!

    ps.
    mulţumesc pentru înscriere draga mea, am avut dimineaţă o programare la medic şi am uitat cu desăvârşire :) (Sunt bine, doar puţin tratament pentru r(e)oma(n)tismul meu rebel :) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... pe care l-am început şi este excelent!
      te pup, o zi minunată!

      Ștergere
  7. Frumoase reflexii, dintr-o casă frumoasă. Sunt convins că de fiecare dată vă întoarceţi cu multă bucurie în căminul vostru drag, din orice călătorie. Unde-i mai bine şi mai frumos decât acasă?
    Weekend frumos, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Oglinda,nu alta la tine acasa!
    Pupici si un sfarsit de saptamana pe placul vostru!

    RăspundețiȘtergere
  9. Acum am inteles care era floarea de plastic! :-) Nu stiam ca Globe Thistle e acelasi lucru cu Echinops.
    Foarte frumos tripticul! Interesant cum ai gasit acea vaza in genul celor din tablou si planta artificiala!
    Numai bine, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  10. Reflexiile ca reflexiile dar mobilierul este deosebit de frumos! Un weekend plăcut! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. precum multi ceilalti mobilierul nobil mi-a atras atentia. imi aduc aminte de mobila aceasta. e foarte eleganta si cu multa istorie.
    Insa, imi aduc aminte cum lumea la noi dupa '90 a aruncat-o in strada, abandonat-o sau au fost constransi de situatii materiale sa o puna la vanzare in anticariate, din nefericire.
    reflexiile sunt ale unei camere mari si primitoare. ca de fiecare data o gazda foarte buna :)

    RăspundețiȘtergere