marți, 19 august 2014

Pasi de pescarusi...

pentru rubrica "Meloman pentru o zi"



James Last, unul din cei mai mari muzicieni ai lumii, s-a nascut în nordul Germaniei, în Bremen (17 aprilie 1929). Multiinstrumentist (chitară bas, contrabas, clarinet, fagot, tubă), compozitor și dirijor deosebit de talentat, James Last (pe numele adevarat Hans Last) a îmbinat în creatiile lui muzicale o multime de instrumente si o varietate mare de stiluri: muzica baroc, clasica, jazz, muzica populara, muzica de fanfara, muzica de film, de cor si muzica de dans. Împreuna cu orchestra pe care a format-o si condus-o, a reusind sa impuna un stil aparte ce a revolutionat anii '70-'80. Autorul unor spectacole de scena grandioase, James Last a produs melodii care intra în sufletul ascultatorilor si nu mai pot fi uitate niciodata.
"Biscaya" este unul din cele mai de succes titluri, o mostra de îmbinare perfecta a instrumentelor clasice cu cele populare si cele electronice. O armonie totala!
Iubesc aceasta melodie, în care aud valurile marii unduindu-se, simt briza încarcata cu arome de sare si alge, vad pescarusi, nisip si scoici... Oricând o ascult, câstig patru minute de vacanta! ☺

22 de comentarii:

  1. Doi porumbei... Scuze! ;) Doi pescarusi pe malul marii si o melodie care mi-a zburatacit flutursii prin stomac! :) Superba melodia!
    De la noi catre voi numai ganduri bune! Nu pe valuri de mare ci pe aripi de vant le trimitem. :)
    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa-i?! superba piesa muzicala! o ascult si o reascult si nu ma mai satur! :)
      pupici si ganduri bune înzecit, inapoi.
      PS: Si pe aici s-a racorit bine. Oare e deja toamna?! ;)

      Ștergere
  2. Imaginile sunt foarte frumoase. Evit sa deschid videoclipul, pentru ca imi merge foarte greu calculatorul.Sunt sigura ca e o alegere la fel de inspirata ca pozele. Pupici!"!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooooo, ce pacat Ella draga! melodia este... un vis! mare pierdere ca nu o poti asculta ...

      Ștergere
  3. Minunata melodie! Pescarusii sunt cam obraznici, iti fura mancarea cand nu te astepti. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) pescarusii de la malul Marii Baltice sunt perfizi! sunt permanent la pânda dar nu ataca decat copiii sau adultii cu parul carunt... au invatat ca acestia cedeaza mai usor sandwichul pe care-l poarta in mâna! :))

      Ștergere
  4. Muzica asta creaza o atmosfera minunata care ma duce cu gandul la alta epoca! E minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. E mult, mult timp de cand n-am mai asculatat-o! Are sonoritati aparte cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si pe mine ma misca si ma linisteste in acelasi timp, aceasta melodie :)

      Ștergere
  6. Ascultam,imi place,dar nu stiam nimic despre aceasta piesa.Am mai invatat ceva azi.Noroc cu pescarusii.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Tu i-ai urmarit pas cu pas,eu te uramaresc pe tine...tot la pas.:))

    Melodia e una din preferatele mele,dar de mult n-am mai ascultat-o.Am castigat si eu 4 minute de mare,vacanta,vreme buna!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce ma bucur ca simtim la fel! poate ca daca dam drumul simultan la melodie, ne întâlnim pentru 4 minute in vacanta ?! :) pup

      Ștergere
  8. Frumoasa piesa, plina de amintiri!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o melodie în care instrumentele si vocile formează un tot bine închegat și echilibrat :)

      Ștergere
  9. fotografiile sunt superbe iar melodia... oh, ai ales cum nu se poate mai bine acordurile care sa insoteasca dansul pescarusilor. SUBLIM! te pup draga mea, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca iti plac si fotografiile si melodia, Liliana draga!

      Ștergere
  10. o melodie pe care o poti asculta zile in sir, fara sa te deranjeze vvreun acord. Minunata alegere, felicitari si pentru fotografii - scenariul e perfect!

    RăspundețiȘtergere
  11. O cat de frumoasa e piesa aleasa, ador sunetul marii, melodia are un melanj tare placut, relaxant!
    M-am intors din vacanta, eu din pacate nu am avut decat o saptamana la dispozitie si am impartit timpul intre Apuseni, Bucovina si Moldova. Dar a fost frumos si atat.
    Noapte linistita. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. concediul de anul acesta a fost dramuit bine-bine - în februarie am folosit un weekend prelungit pentru wellness, in iunie am fost 8 zile in Andaluzia, acum 9 zile la Marea Baltica, în noiembrie vom fi 10 zile intr-o croaziera pe Marea Mediterana si începând cu 20 decembrie, pregatim sarbatorile de Craciun si revelion... Gata, a fost planificata fiecare ora de concediu :))
      Acum patru ani am petrecut o vacanta de vis in Apuseni. De atunci, am mai facut o singura drumetie în zona, alaturi de prieteni ce cunosc întreaga regiune si ne-au aratat tot ce a fost frumos.
      Abia astept sa citesc impresiile tale, sa ne arati neaparat pe unde ati fost... mi-e dor de Apuseni.
      te pup si eu. Noapte buna!

      Ștergere