duminică, 17 august 2014

Noapte cu Luna-plina

pentru rubrica "Reflexii în oglinda"



(10 august, 2014) o seara romantica pe malul Marii Baltice ...

24 de comentarii:

  1. marea, insotita de luna nu poate fi decat romantica...
    in fotografiile tale, linistea e albastra :)
    pup draga mea draga, te-am regasit si ma bucur foarte tare :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tocmai am fost in vizita la tine :))) si eu ma bucur ca ne-am regasit. Vacanta s-a sfârsit, e pacat însa... ma bucur ca esti din nou aici. Pupici

      Ștergere
  2. A fost o lună plină atât de frumoasă... Numai potrivită pentru o noapte romantică la malul mării. Noi am admirat-o printre vârfurile brazilor... :-)
    Foarte frumoase fotografii.
    O duminică frumoasă şi veselă, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am vazut ca voi ati fost la Sinaia, minunate zile ati petrecut si voi.
      multumim mult, duminica placuta si voua!

      Ștergere
  3. Frumoase poze! Luna plina a fost un spectacol si in acest an.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut noroc ca cerul a fost senin. In luna august, luna plina este intr-adevar un spectacol, mai ales la malul unui lac sau la tarmul marii.

      Ștergere
  4. cât de bine ai transpus atmosfera romantica în seria aceasta de fotografii!
    superbe, fiecare imagine in parte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am stat pana tarziu in jurul focului, la un pahar de vin si o traista de povesti, noi doi, Michael si Antje, Jürgen si Annette (fratii si cumnatele lui Helmut)

      Ștergere
  5. Asa da...pare ca nu a lipsit nimic! Grozava atmosfera!

    RăspundețiȘtergere
  6. mal de mare, doi frumosi si luna plina...
    cam perfect! :P
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ca sa fie o vacanta si mai romantica,ati avut parte de o luna plina si niste tablouri mirifice.Superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ma bucur ca iti plac fotografiile mele, multumesc! :)

      Ștergere
  8. Imagini foarte frumoase ]n care-și fac loc cu siguranță, romantismul și pasiunea. O seară plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut noroc de cer senin si vreme placuta, astfel incat am savurat din plin serile cu luna plina.
      Noapte buna! :)

      Ștergere
  9. Lună plină și flăcări stinghere...

    RăspundețiȘtergere
  10. "Aceasta" Luna am incercat sa o fotgrafiez dar mi-a iesit... un punct alb pe fond negru... :( deloc interesanta, deloc asa de frumoasa cum aparea ochiului. Minunate seri ati petrecut!
    Zile fericite va dorim, cu drag! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana draga, am primit un handy nou (telefon mobil) exact inainte de a pleca in concediu. Un Samsung Galaxy S5 care are camera de 7MG! m-am jucat cu telefonul sa ma învat cu noile functiuni, fotografiind ici si colo... am fost surprinsa si eu de calitatea fotografiilor! :)))
      Zile fericite si voua, dragelor! pupici.

      Ștergere
  11. Expresive reflexii,pur si simplu te cuceresc, îti încânta privirea si-ti încarca sufletul de frumusete si bucurie,un spectacol gratuit, unic si in permanenta nou si surprinzator.
    O zi fumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am fost plecata în concediu si mi-am dat peste cap obisnuitele blogului :) M-am inscris târziu, dar mai bine decât niciodata ;)) Ma bucur mult ca ti-au placut fotografiile mele.
      Multumesc mult, o zi frumoasa si tie!

      Ștergere
  12. Ce frumos se reflecta !Minunate culori si cerul si intinderea apei…sunt fantastice!
    Foarte frumoasa alegerea ta!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noptile de vara, senine si cu luna plina sunt fermecatoare!
      multumesc mult, o zi minunata sa aveti!

      Ștergere