miercuri, 20 august 2014

Miercurea fara cuvinte (34) - Albastru si gri



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

36 de comentarii:

  1. Spectaculos !
    Ți-a pozat pescărușul excelent,ședință foto deosebit de reușită,felicitări !!!
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunate fotografii! Albastrul cerului este superb! Şi pescăruşii şi marea... Mi s-a făcut dor de mare şi de "muzica" ei.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună dimineața !
    Îmi plac fotografiile tale în alb și gri. La mine s-au împrăștiat norii.
    Să ai parte de o zi frumoasdă și liniștită.

    RăspundețiȘtergere
  4. De dragul pozelor ,ieri am luat un aparat.Ale mele s-au dus.Albastrul este un vis frumos,iar pescarusii ii simt cum vorbesc.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acesti doi pescarusi sunt, cert!, indragostiti! Asculta impreuna glasul marii si soaptele vantului! :)
    Zile fericite sa aveti! Imbratisari cu drag, de la grup! Pupici!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine te-am regasit. esti mai colorata si mai frumoasa.

    ce frumos i-ai surprins, Carmen.
    sa inteleg ca vacanta ta a fost la malul marii?

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos s-au așezat pe digul acela...

    Trebuie să mergem câteva zile la mare, nu se mai poate, mi-ai zgândărit toate dorurile !

    Happy WW, Carmen ! ♥

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt superbe imaginile! Si mie imi place sa pozez pescarusii pe fundalul albastru al apei.
    Numai bine, Carmen, o zi de miercuri cat mai frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  9. Incantatoare si relaxante imagini!
    Gandurile mele bune sper sa-ti fie de folos!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbe fotografii!
    O zi de miercuri cât mai plăcută,Carmen!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cine are grija de pescarusi iarna? ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumos colaj! Imi inspira liniste desi pescarusii sunt pasari galagioase! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Initial nu se vedeau pozele si m-am panicat. :))) Pescarusi avem si noi pe Dambovita dar sunt nitel cam smecherasi, iti fura painica din mana. :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Pescarusii pestriti sunt puiuti! Minunate imagini albastru-gri!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt atat de vedete, obisnuiti cu oamenii, parca ar fi dresati sa stea la pozat!

    RăspundețiȘtergere
  16. Mare. Păsări. Oameni. Soare. O linişte aparte.
    P.S. Nici nu ştii ce mult ne-am potrivit azi! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Tare frumoase culorile.. Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  18. Marea în ipostazele ei plăcute pentru mine :) . Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce frumos stau"insirati" ! Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce superb stau ele aliniate pe stalpi :)) Superbe imagini! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. marea, mereu altfel :)
    simt eu mirosul sarat al marii sau mi se pare? :))
    ehh...marea va mirosi intotdeauna a vara si a vacanta, a zile libere si fara griji...
    pup draga mea draga, multumesc pentru inscriere! :* :*

    RăspundețiȘtergere
  22. frumos i-ai mai pozat, parca aud si sonorul in urechi: valurile se lovesc de dig si pescarusii se striga

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce frumos au stat ei la pozat! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Imi plac imaginile astea care aduc aerul si gustul marii si in casele noastre :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  25. Valusi si soare...
    Tipete si valuri...
    Simt cum mi se umple narile de miros de mare.
    Tare cuminti stau pescarusii tai.:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  26. Ptiu, nu mi-a luat comentariul pe care-l scrisesem si o iau de la inceput. Spuneam ca m-am gandit la voi, ca ]mi era dor sa vad ce mai faceti ;i ca am intrat intr-un Internet cafe, special sa va dau un semn si sa aflu vestile cu care eram yilnic obisnuita, Pupici ;i calde imbratisari tuturora, de pe tarmul Marii Negre, din Saturn!

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce frumos.. Tanjesc si eu dupa mare, dar na anul acesta slabe sanse..Doar daca o sa castig la Loto :)) Pupici, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  28. ehe....ce pestriti sunt!
    eu nu am asa... :)
    albastrul cerului e demential.... :)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  29. Superbe toate pozele!
    Este o încântare sa fie privite!
    Seara placuta îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  30. Frumos ,felicitari!
    Placuta alegerea ta!
    Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere
  31. Eliberare, vise, linişte... la asta mă duc cu gândul când văd imaginile.
    Zi frumoasă în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  32. Cred ca pescarusilor le-a prins bine instalarea acelor stalpisori, pot sa poposeasca pe ei fara sa fie deranjati.

    RăspundețiȘtergere
  33. Superbi! Ce dor imi este de mare!
    Multumesc pentru inscriere :)
    o seara frumoasa! pupici

    RăspundețiȘtergere
  34. Foarte frumos ai prins evoluția acestor pescăruși. O seară plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Jules Verne spunea ceva de genul: "Oamenii, oricat de intelepti, nu vor putea niciodata sa schimbe ceva din ordinea cosmica construita de Dumnezeu" sper sa nu fi gresit...

    In alta ordine, acum capturile surprinse sunt minunate, iar eu pot spune ca am sansa ca in fiecare zi sa admir, pescarusi, albatrosi si coloniile de egrete...de gaste, etc...si, asta datorita locatiei jobului...pe malul Dunarii...


    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere