miercuri, 6 august 2014

Miercurea fara cuvinte (32) - Bondărei





Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

38 de comentarii:

  1. Ti-au venit ajutorele, albinuta? :)))
    pupici, happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Unde e lavanda sunt si bondarei harnicei....;)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce indemanare ai!Eu m-am chinuit mult sa fac cateva poze cu bondari pe niste flori de glicina.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Desi ma cam tem de ei pentru ca intepatura lor este destul de periculoasa (poate necesita, chiar, administrarea unui ser care sa le neutrlaizeze veninul), totusi, imi plac tare mult insectele acestea pufoase si colorate!
    Imi plac tare mult pozele tale de azi, frumoasa lavanda, frumoasa si decoratiunea din fier forjat, de trandafir, nu mai zic! Sa nu uit de poza cu banca in plan indeparat, foarte frumoasa si aceea!
    Toate cele bune, Carmen, draga!

    RăspundețiȘtergere
  5. Super fotografii ,iar așa calitate și mai și !!!
    Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
  6. La câte frumuseţi aromate sunt în grădina voastră, cred şi eu că sunt atât de atraşi de florile de acolo.
    Foarte frumoase poze.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mereu m-au impresionat bondarii, i-am respectat (chiar şi atunci când îi prindeam pe la tufele de mure ca să le înfingem paie în fund, să zboare cu reacţie).
    Dar acum n-am decât poveşti cu bondari, fotografii am cu altceva, ce mă impresionează în aceste zile :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ups, am postat logat fiind pe celălalt blog... Trebuia să vă arăt asta: http://calinhera.wordpress.com/2014/08/05/struguri/ ‎

    RăspundețiȘtergere
  9. Happy WW, dar fără înțepături de bondărei!
    Deși așa frumoși și pufoși cum arată în poze, n-ai crede că ar administra altceva decât pupici bondărești.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bondarul ;și lavanda - romance ! :)) Îmi plac bondarii, îi asociez cu pufoșeniile: pisicuțe, cățeluși, iepurași...

    Frumoase fotografii, induc voioșie și relaxare în același timp.

    Happy WW, dragă Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoase flori ,incantatori bondari atat
    de necesari pentru polenizare!
    Zile insorite si fericite iti doresc!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Ptiu, da' drăguţi sunt. Zici că s-au adunat cu toţii în grădina ta.
    Frumuseţea aceea albăstrie este lavandă?
    O yi de miercuri minunată draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună CARMEN!
    Foarte frumos ai surprins bondărei,îmi plac mult pozele tale!
    O zi de miercuri cât mai plăcută îți doresc!
    Pupici cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. Aha, deci de la tine venea albinuţa!!!! :)
    Bună dimineaţa, draga mea şi o zi cât mai plăcută!
    pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  15. Tare frumoși mai sunt "în poze"! În realitate mi-e foarte frică de ei...

    Fratele meu de 4 ani, când a văzut prima oară un bondar, a spus: "Ia uite, mami! O albină grasă!"...:))

    O zi frumoasă, CARMEN!

    RăspundețiȘtergere
  16. Cand ii vad imi aduc aminte de momentul in care m-am pomenit cu unul pe buzele mele, cand dormeam pe capitele de fan la tara. :))) Am sarit ca arsa in momentul ala...
    Zi fainuta!

    RăspundețiȘtergere
  17. Drăgălaș și mare iubitor de flori, dealtfel cuminte dacă nu este deranjat! Să fii happy! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Ai avut ceva rabdare sa-i urmaresti :) Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  19. Cat de frumoasa si perfecta este natura! Pupici, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  20. Cât de mult îmi plac, pufoșii mici! :) Cred și eu că nu se mai pot dezlipi de levănțica parfumată! O zi frumoasă, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  21. Daca ai o gradina asa frumoasa, ai si vizitatori inaripati. Simpatici foc bondarei, dar am observat si florile care sunt foarte frumoase!O zi cat mai linistita iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce da bondarei!

    O aleger frumoasa!

    Sa ai o zi de miercuri placuta!

    RăspundețiȘtergere
  23. Îmi plac mult... în poze. În rest mi-e teamă...

    RăspundețiȘtergere
  24. Mereu m-au fascinat albinele si modul lor ingenios de organizare in stupi. Am urmarit o serie de documentare despre ele si am ramas uimita ce lume aparte se ascunde in stupi.
    Sa ai o zi frumoasa, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  25. Superbe capturi ,toate frumusetile naturii sunt in gradina casei tale!
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  26. Ce de poze macro! Foarte reusite! Ce bine ca sunt bondarei, inseamna ca se face polenizarea si nu e asa multa poluare! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  27. Lavanda atrage intotdeauna bondarii! In Saarburg aveam o tufa de lavanda in fata casei care era mereu vizitata de bondari! Mi s-a parut ciudat sa vad atatia bondari si foarte putine albine . Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  28. Frumosi si utili bondareii. Si nici nu-s asa de agresivi ca viespii sau albinele!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  29. Noroc cu instanturile... altfel, nu am prea avut ocazia sa-i observ pana acum!! Super!! :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Mulțumesc pentru vizită. Să ai o seară liniștită și faină.

    RăspundețiȘtergere
  31. Eu cred ca ai o ferma de bondari... Am auzit ca exista asa ceva, sunt folositi la polenizare. Chiar ma intrebam candam auzit stirea asta, dar albinele nu mai sunt bune? Unde mai pui ca fac si miere... Dar ce stiu eu... Oricum, pozele tale sunt grozave!

    RăspundețiȘtergere
  32. Am si eu cateva poze cu astfel de zburatoare. Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  33. sunt foarte frumosi. cand eram mica eram fascinata de frumusetea si coloritul lor. Imi placea cel mai mult cand intrau in floarea de gura leului. uneori vroiam sa ii prind in borcane, insa frate miu a patit-o rau... si a stat cu mana umflata de ne-a speriat pe toti

    RăspundețiȘtergere
  34. Un cuplu de bondarei tare-tare-ndragostiti au iesit la o plimbare intre minunate flori! :)
    Frumoase fotografii! :) Bondarei! Tare-mi place cum "suna" cuvantul! :)
    Zile fericite sa aveti!
    Imbratisari de la grup, cu drag! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  35. Ce simpatici sunt !
    Imi pare rau ca nu m-am inscris in tabel, dar programasem postarea. Am avut probleme cu netul si nu am putut intra sa dau linkul !
    Te pup si va doresc o mini-vacanta minunata!

    RăspundețiȘtergere