marți, 11 martie 2014

Sibienii

pentru rubrica "Meloman pentru o zi"

Cu siguranta cei care ma cunosc aici pe blog, stiu ca am trait peste 30 de ani la SIBIU - asa încât nu cred ca este mare mirarea ca promovez cu drag tot ce tine de orasul meu! ;)
Videoclipul de fata a fost realizat de Gabriel George - un tânar sibian despre activitatea caruia puteti afla câte ceva în interviul publicat de Citadela Sibiana. Atât Gabriel George cât si Ciprian Draghici - cel care a realizat interviul, fac parte din grupul de initiativa care promoveaza voluntarii si voluntariatul din Sibiu - grup numit simplu "Voluntar in Sibiu".

14 comentarii:

  1. Sunt veseli,frumosi,plini de energie si ritm sibienii astia ai tai.:)
    De la Sibiu ti se trage si tie!:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti o draguta! pupici si gânduri bune catre Muntii Apuseni :-*

      Ștergere
  2. Sunt multe talente si oameni de toata isprava in Sibiu.Inainte mergeam mai des.Te sustin in promovarea orasului si a celor care-l indragesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult! ma bucura mult cuvintele tale!

      Ștergere
  3. Frumoasa prezentarea ta!
    Fiecare avem locuri care ne amintesc de momente dragi, alaturi de oameni dragi!
    Un strop de frumos, adunat pentru o zi in care sa poti simti in suflet seninul si bucuria fiecarei clipe de ieri !
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. P.s .
      Ha! Piesa din fundal este aceeasi cu cea aleasa de mine pt azi!
      Pharrell Williams - Happy .

      Ștergere
    2. asta chiar e culmea coincidentei :)))) Eu am pregatit postarea de acum câteva zile, când am descoperit acest videoclip. Am dat "verde" abia acum seara, dupa ce m-am întors de la serviciu.

      Ștergere
    3. dupa cum am scris la tine pe blog, nici macar nu mi s-a deschis videoclipul prezentat de tine, dar iata :))) acum stiu despre ce melodie era vorba! ce coincidenta simpatica! :))

      Ștergere
  4. Faină alegerea ta de azi!
    Mi-a placut tare mult!
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tineri, frumosi si talentati sibienii tai! Am mai dansat o data pe canapea dupa ce tocmai ma zbantuisem pe aceste ritmuri vesele pe blogul lui Sorin :) Ma declar oficial relaxata! Multumesc, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. heeeeeei, au revenit Fârtatii? :) pupici
      PS: sper ca ai vazut cu cata bucurie am purtat martisoarele de la voi, si eu si Marlene! Inca o data multumiri! :)

      Ștergere
  6. Super piesa ,am ascultat-o si la Sorin de doua ori la fel si aici !
    Imi place Sibiul!
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sibiul este foarte frumos, dar si sibienii sunt simpatici, nu-i asa? :)
      Noapte buna! ;)

      Ștergere