luni, 9 decembrie 2013

O noua zi, o noua saptamâna

pentru rubrica "Buna dimineata , Soare!" - tabel de înscriere la Iulisa si pentru rubrica "Pink Mondays" - tabel de înscriere la Karma Police

Un start bun în noua saptamâna!

29 de comentarii:

  1. Foarte fain cerul in amurg! O saptamana frumoasa si tie Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este rasaritul de soare privit de la geamul biroului în care lucrez :)
      o saptamama plina de realizari, Larisa draga!

      Ștergere
  2. Ireal de frumos,sa privesti un peisaj fascinant!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in fiecare dimineata acelasi si totusi altul...
      O saptamana cat mai placuta iti doresc!

      Ștergere
  3. Buna dimineata soare!
    Foarte frumos moment ai surprins ,un amurg fascinant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este rasaritul de soare privit de la birou. In sezonul de iarna, am acest minunat peisaj - pentru ca incep serviciul de la ora 6:30 :)

      Ștergere
  4. Roza sa-ti fie viata! :))
    Saptamana frumoasa!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa sa ne fie zilele, multumesc! :)
      o saptamâna minunata iti doresc deasemena!

      Ștergere
  5. nu stiu cum de surprinzi rasariturile astea superbe...o saptamina vesela..stay pink-pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. avantajul celui ce incepe serviciul atât de dimineata ;)) Happy pink monday! >:D<

      Ștergere
  6. ce frumos!
    saptamana la fel iti doresc, Carmen!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce peisaj frumos ai la ferestrele biroului. Sau poate este vorba de ora la care se poate vedea răsăritul?
    O săptămână minunată, draga mea! M-am bucurat tare mult dimineaţă când am găsit mesajul şi mă bucur şi acum!
    Te îmbrăţişez cu drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela draga, iarna plecam pe intuneric spre serviciu si ne intoarcem pe întuneric acasa... Asta e viata! Dar iata ce momente placute ofera! Macar la inceput de zi :))
      imbratisari si pupici. O saptamana cat mai placuta!

      Ștergere
  8. Ce frumos!! O mica rasplata pentru efortul de a fi zilnic acolo atat de devreme! :-)
    O saptamana frumoasa, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) asa este. Lucrez luni, marti, miercuri, joi câte noua ore si vineri doar 5. Asa, pare weekendul mai lung :)))
      Multumesc, Vulpita - saptamâna cât mai placuta iti doresc si eu tie!

      Ștergere
  9. Frumos rasarit ai reusit sa surprinzi.
    Saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. când nu sunt nori, rasaritul este un adevarat spectacol, acum in luna decembrie.
      Multumesc, o saptamâna frumoasa, deasemenea!

      Ștergere
  10. E un rasarit superb! Tu la ora aceea esti deja la serviciu? Wow, esti o fata super muncitoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. astazi (conform calendarului), soarele a rasarit la ora 07:52 si a apus la ora 16:19
      Eu am fotografiat rasaritul acesta pe la ora opt si jumatate :))

      Ștergere
  11. Cu un asa un rasarit nu ai cum sa nu incepi bine saptamana.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de aceea am dorit sa împart aceasta bucurie si cu voi.
      Pupici, draga mea. O saptâna minunata!

      Ștergere
  12. Superb! Pur si simplu superb! Si-mi place nu doar cerul, ci si copacii desfrunziti imi plac! Imi plac foarte mult copacii desfrunziti! Au acel ceva... gotic, fascinant (pentru mine). :)
    Iti doresc o saptamana minunat de minunata!
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi place încrengătura :) Pare o bijuterie, filigran! si cerul, petale catifelate de trandafiri.
      te pup draga mea. Transmite gânduri bune, îmbratisari si pupici, fetelor de-acasa :-*

      Ștergere
  13. Un asemenea răsărit e ca o gură de optimism. Ce bine că îl împarți cu noi :)
    O săptămână excelentă!

    RăspundețiȘtergere