miercuri, 11 decembrie 2013

Miercurea fara cuvinte (50) - Fotografii la fotografii din Africa

NEDJMA BERDER - Expozitie foto / Paris, Biserica Saint-Merri / septembrie 2013






Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

39 de comentarii:

  1. Impresionante fotografii,le-am privit indelung!
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. O altă lume... dincolo de zâmbete fine și priviri serioase... văd multă sinceritate.
    Noapte buna! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am o editie speciala cu versiuni de picturi facute de mine(+ link catre contul de flickr pe care l-am updatat). O miercure fericita!

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesante! Foarte expresive, dar cel mai tare imi place combinatia culorilor. Happy WW Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte interesante fotografii...diferite dar cu toate astea au ceva in comun aceste personaje...un fel tristete serioasa si putin incrancenata chiar si atunci cand zambesc...
    pup draga mea draga, happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe fotografii! Fiecare spune o poveste despre oamenii din această parte a lumii - Africa!
    Happy WW, dragă Carmen! Noapte bună şi o zi minunată mâine! :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte interesant proiectul lui in Guineea-Bissau, imi place ca nu ia uitat si sa intors special sa-i fotografieze!
    "Une relation simple et naturelle à la terre et au monde" - tare fain!
    Sa ai o zi frumoasa, Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. "Blessed USA",hahaha. Mi se par incredibile pozele. Imi mult place cromatica.
    Te imbratisez, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase realizări.
    Să ai parte de o noapte liniștită și faină.

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumos!
    Fiecare imagine spune o poveste...
    Imi plac tare mult!
    Pop!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună CARMEN!
    Interesante poze!
    O zi excelentă îți doresc draga mea!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Am ramas "tablou" la asa fotografii la fotografii...nu stiam ce ma socheaza, de fapt este privirea subiectilor, iar apoi colajul color absolut ciudat...

    RăspundețiȘtergere
  13. Interesanta idee.. picture in picture. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte interesante, Carmen! Reflectă o cu totul altă lume. O lume de care suntem departe şi ne ţinem departe pentru că nu vrem să ne încărcăm cu problemele ei. Sunt oameni trişti, săraci şi foarte maturi. Doar unul este vesel şi zâmbeşte!
    Şi totuşi această lume există şi e bine să ne mai aplecăm şi asupra ei.
    Fotografiile sunt foarte frumoase şi inedite pe blogurile noastre.
    Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt fotografii decontextualizate. Simple portrete.
    Probabil e genul de om comod care are o retinere de a fotografia in mediul in care traiesc subiectii...

    RăspundețiȘtergere
  16. Am avut ocazia sa vad multe fotografii in genul acesta. Mi se par oameni deosebiti si cu o istorie in spate.
    Sunt expresive si au indicii din cultura lor.
    Copiii cand sunt mici sunt tare dulci.
    Ai ales un moment deosebit, cand un simbol al egalitatii si umanitatii, un luptator impotriva rasismului, nu mai este

    RăspundețiȘtergere
  17. Un gând bun memoriei lui Nelson Mandela...
    Pe de altă parte, dacă tot a făcut-o lată Mr. Obama la funeralii, mi-am amintit nişte portrete din Chicago, fotografiate cu ceva timp în urmă. Asta e contribuţia mea.

    RăspundețiȘtergere
  18. Frumoase imagini.
    O zi minunata in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  19. Fara cuvinte. Cate fotografii atatea povesti de viata. Foarte graitoare. Privesc acesti oameni si gandu-mi zboara la nebuniile care se intampla in mai toate tarile africane. Ii privesc si citesc in ochii lor tristetea (nu mi se pare); chiar si cand buzele zambesc, ochii lor nu zambesc. Am senzatia ca sunt oameni fara varsta…
    Ziua minunata sa iti fie! Happy WW!
    Imbratisari cu drag, de la toata trupa. <3

    RăspundețiȘtergere
  20. Extraordinara galerie de imagini! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Se vede profesionalismul fotografului!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  22. Tolle Bilder liebe Carmen!
    Tschüssi und noch einen schönen Tag
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
  23. Ultimele doua sunt hazlii. :) Miercurea mea de aceasta data este cu foarte multe cuvinte... de suflet, din suflet.

    RăspundețiȘtergere
  24. privirea fuge de la portrete la produse și înapoi...

    RăspundețiȘtergere
  25. Interesante!
    Te imbratisez!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  26. Frumoase aceste poze, dar cred ca sunt total opusul...sau un fel de semnal de alarma ca oamenii de acolo chiar mor de foame..

    RăspundețiȘtergere
  27. ...sunt inspirate din evenimentul trist din aceasta perioada, banuiesc!

    RăspundețiȘtergere
  28. Vazand pozele tale,mi-am amintit de o carte despre Africa.Acu vad cu alti ochi aceste portrete. Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  29. Takes me back more than 50 years to my childhood in Nigeria, especially like the cassava roots mmmm

    RăspundețiȘtergere
  30. La ordinea zilei... Frumoase fotografii si frumosi oameni!

    RăspundețiȘtergere
  31. Adev[rată artă fotografică !
    Mi-au plăcut mult fotografiile
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  32. OMG! I really love the shot.. Sepia.. :)

    Happy Wordless Wednesday! My entry is here.

    RăspundețiȘtergere
  33. Love the collection of the photos. ^_^

    Have a fantastic week!

    Happy Wordless Wednesday! My entry is here.

    RăspundețiȘtergere
  34. Deci cei din africa nu spui ca sunt pe aceeasi lume cu noi, noi avem tehnologii super avansate si ei nici macar nu stiu ce e o brichetA:|

    RăspundețiȘtergere