miercuri, 4 decembrie 2013

Miercurea fara cuvinte (49) - Advent




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

31 de comentarii:

  1. Magia Sărbătorilor a început! Ce frumos ai surprins atmosfera acestei minunate perioade din an.
    Happy WW, dragă Carmen! :-) Şi o iarnă cât mai frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos e la tine! Se simte parfum de sarbatoare pana si la mine....:)
    Sunteti superbe!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce minunat ,mama și fetele intră în atmosfera de sărbătoare !
    O plăcere !Fotografiile sunt minunate
    Sărbători fericite și happy WW

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos! Ce mi-ar placea sa-ti vizitez orasul in perioada asta! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. No, sara bună Carmen. Azi am fost mai harnic cu un strop. Am dat fotografii făcute la 1 decembrie.
    Să ai o noapte liniștită și faină.

    RăspundețiȘtergere
  6. Happy WW! :)
    Cat de frig afara o fi fost, nu-mi dau seama :) dar atmosfera tare calda se arata!
    Ingerasii din luminite, care suna din trompeta, ma indeamna sa ma pregatesc mai intens de sarbatoare! :)
    Ziua minunata sa iti fie!
    Imbratisari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa atmosfera la voi! Eu înca nu am ajuns la Christkindlmarkt, dar ajung :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoasa atmosfera! Mi-e dor de Germania, mie dor de Europa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Superbe imagini ,frumoasa atmosfera de sarbatoare !
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos ai surprins atmosfera de sarbatoare !
    Happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună CARMEN!
    Fotografiile sunt superbe!
    Sărbătorile deja au început la voi!
    O zi minunată și cât mai plăcută draga mea!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sarbatori fericite cu multe daruri in suflet si in casa, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumos! Vreau si eu la tine!!
    O zi minunata sa ai! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Ah, cât de frumos e la tine!
    Eu am dat-o de gard miercurea asta, e clar, dar acum nu mai pot întoarce postarea înapoi...

    RăspundețiȘtergere
  15. ce-mi place atmosfera asta de sarbatoare, parca deja simt ca miroase a Craciun! multumesc de arome si imagini optimiste, ca intotdeauna! happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  16. de la tine si prin imaginile postate de tine am invatat sa ma bucur de la distanta de farmecul acestei sarbatori...
    pup draga mea draga,incet incet intram in spiritul sarbatorilor...

    multumesc ca m-ai inscris din nou, te pupacesc :* :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Faine sarbatori! Asa uitam de frig! :))) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  18. Frumoase si emotionante poze. Da, incepe cea mai frumoasa perioada a anului! Sa ne bucuram!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ahaaa, deci a inceput adventul :)
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  20. Stiu canile de vin fiert! Le-am vazut luna trecuta in Berlin si mi-au placut enorm de mult ;)

    RăspundețiȘtergere
  21. Maine ar trebui sa se aprinda si la noi luminile in centru. Miercurea viitoare pregatesc o editie speciala cu picturi facute de mine.

    RăspundețiȘtergere
  22. Foto de sarbatoare
    F frumos, se poate observa ca va simtiti foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  23. Chiar frumos acolo. Vin si eu la o cana de ciocolata calda!

    RăspundețiȘtergere
  24. Da, şi eu vin la o cană de ciocolată caldă! Sau de vin fiert.
    Frumoase imagini, draga mea! Sunt cam ameţită, am publicat dimineaţă postarea, am plecat în mare fugă şi toată ziua nu am mai dat pe blog. Când am intrat la tine, ştiind că nu ţi-am scris nimic de dimineaţă, constat că nici nu m-am înscris în tabel, deşi eram sigură că o făcusem.
    Te pup şi te îmbrăţişez! Cum mai eşti, sper că foarte bine!
    O zi frumoasă! Cea mai frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  25. Te prinde galbenul.
    Se asortează cu podoaba capilară și cu privirea...

    RăspundețiȘtergere
  26. Ce faaaain! De ce nu arata si Timisoara asa? :-<

    RăspundețiȘtergere
  27. Imi plac sarbatorile si petrecerile pe strada!

    RăspundețiȘtergere
  28. Tare frumos... Imi plac mult ingerasii :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Minunat! Sarbatori fericite! Te imbratisez cu drag...
    P.S. Pregatisem alte poze, de anul trecut din aceasta perioada, da' netu' nu a vrut sa functioneze...:)

    RăspundețiȘtergere