luni, 5 august 2013

Un weekend pe cinste (3) - München

continuare la "Alo, aterizeaza bunica!", Un weekend pe cinste (1) si Un weekend pe cinste (2)

Ziua de duminica am petrecut-o la München. Am început plimbarea noastra prin vizitarea superbului castel baroc Nympfenburg - unul din cele mai mari din Europa ce are peste 300 de mii de vizitatori pe an.

Am continuat plimbarea cu o runda completa în parcul castelului, conceput initial în stil italian si schimbat ulterior dupa modelul baroc frantuzesc. Am admirat minunatele statui de pe alei, cautând sa ramanem cât mai mult în umbra copacilor de pe margini (am avut din nou o zi în care aerul parca ardea!).

Parcul se continua aproape pe nesimtite cu Gradina Botanica ( pestw 400 mii vizitatori pe an) unde, din cele 21 hectare, 18 sunt cultivate si prezinta cele mai frumoase plante si rondouri cu flori de sezon, plus 4500m² cu sere, fiecare amenajata în specificul celor mai importante zone climaterice ale Pamântului.
Am încheiat vizita la un pahar de vis spumos, pe terasa restaurantului Institutului botanic, infiintat în anul 1809.

Ajunsi acasa am gasit curtea "ca dupa bomba", cestile de cafea uitate pe masa sparte, saltelutele de pe scaune ude leoarca, frunze si ramurele rupte din copaci acoperind pelicula apei din  iaz... Am aflat de la radio ca la ora amiezii, în Augsburg s-a abatut o furtuna puternica - fara grindina dar cu ploaie si vant napraznic, furtuna care s-a potolit dupa o ora, la fel de brusc precum s-a iscat. Ziua noastra la München nu a fost umbrita nici macar de un norisor, cerul insorit a fost perfect albastru

Am încheiat seara de duminica la ora 22 pentru ca pentru mine si Helnut ziua de luni -nesuferita si luuuunga, este o zi nornala de lucru.

Astazi la ora 16 (dupa orele de serviciu) urmeaza sa ma întalnesc cu mama si tanti Sofi în oras si sunt sigura ca se vor descurca si vor sti sa ceara bilet de autobuz si ca nu vor rata sa coboare la statia pe care am stabilit-o ca punct de întalnire. Sunt fete mari, eu am încredere deplina in ele :-D
pentru rubrica Pink Mondays - tabel de înscriere la Karma Police

23 de comentarii:

1. Am vizitat şi eu castelul ăsta anul trecut în februarie, dar este mult mai frumos în imaginile tale înconjurat de verdeaţă.

1. ;) adevarul este ca vremea influenteaza foarte mult impresia despre locul in care ne petrecem concediul... soarele, ne infrumuseteaza fiecare clipa - atunci cand nu produce canicula :))
      Mie imi place sa calatoresc vara penzru ca ziua este lunga si hainele lejere nu sunt o povara pe umeri ;)

2. Ce locuri minunate! O încântare să admiri aceste frumuseţi.
    O zi frumoasă, dragă Carmen! :-)

1. Cu majoritatea musafirilor mei merg la Nympfenburg, dar de fiecare data ma bucur si observ altceva frumos si deosebit.
      O zi minunata si tie, Alex draga!

3. Ce zi frumoasa ati petrecut! Imi amintiti de momentele minunate pe care le-am petrecut si eu la Palatul Nympfenburg in 2010!
    Doamnele aproape ca le-au eclipsat pe cele din Galeria Frumusetilor :)

1. Oooooo, esti o draguta! Ce se vor bucura cele doua doamne cand le voi transmite complimentul tau! Multumesc! O remarca spirituala si fina. Te pup :-*

4. Frumoase amintiri pentru mine!!! :)...
    Se vor descurca!!!
    Te imbratisez!

1. Da, asa este :) oare in ce luna ati fost voi aici? Era frig, stiu ca purtam palonul lung... Si tu aveai niste cizme faine, ca ti le-am admirat!
      Te pup si eu, draga mea.

2. Noiembrie! Dar tot frumos a fost!!! :))

5. Răspunsuri
    1. Eu tot am :)) De cate ori primesc musafiri, ii plimb pe acest traseu :-D

6. Ai pute să nu mai pui mai multe poze într-una singură, așa, stil mozaic? Sunt minunate pozele, dar nu prea se văd, nici măcar dacă dai click pe „mozaic”... Îmi plac mai ales florile și picturile... atât cât am putut vedea! :D

1. Ma bucur ca iti plac imaginile si imi cer scuze, dar fotografiile sunt prea multe si prea mari ( fiecare are aprox. 4-5 MB) si imi consuma dreptul de publicare pe platforma blogspot, de aceea am recurs la metoda "colaj" :)

2. Aaaa... înțeleg! Nu-i nimic! :))

7. Sunt numai "ochi si urechi"cum se spune,sa vad pe unde va plimbati.Sa aveti zile frumoase si linistite,dacase poate.Cu drag,

8. Excelent!
    O plăcere să vă vadă omu'
    îmi pot imagina ce bucurie simți !
    Frumoase fotografiile și locurile deasemenea.Păcat că sunt așa mici fotografiile :(
    Vacanță frumoasă în continuare și complimente musafirelor/turistelor tale

1. Multumesc! ;) ma bucur ca ne insotesti!
      Sorry pentru calitatea proasta a colajelor. Voi reveni cu fotografii in marimea originala in alta postare.
      Multumim, transmit cu placere ;)
      In fiecare zi plecam pe la ora 10 de acasa si ne intoarcem pe la ora 19-20. Apoi stam la taclale pe terasa in gradina pana la ora 22-23 :)) Am "stricat" mamei programul de urmarire telenovele ;))))

9. Frumoase imagini!
    Plimbarea a fost tare faina!
    Cioburile aduc noroc....cu.siguranta nu au fost probleme la intalnire....;)
    P0p!

10. Alta vizita frumoasa :) Castelul este splendid, cel putin din ceea ce pot vedea in imaginile, e drept cam micute. Carmen, fotografiile nu trebuie postate chiar la marimea de 4-5 MB, e prea mult, consuma spatiu de publicare si ingreuneaza navigarea pe blog dar le poti micsora cat de cat, atat cat sa apara cam de marimea unui ecran mediu, ceva de genul 1024x768 sau macar 800x600 :) Ar fi suficient ca sa le putem admira in toata splendoarea.
    Noapte buna! :)

11. Superb! Ma plimb si eu cu voi, chiar daca este doar virtual, prin aceste locuri minunate.

12. Si calatoria continua... Citind randurile tale si privind fotografiile mai c-as zice ca sunt pe acolo... Noroc de mine ca am o imaginatie bogata :) Stii, mie nu mi-a placut Germania niciodata - n-o vazusem niciodata! Si nu mi-au placut nemtii... Era, evident, o idee preconceputa, a tineretii... Citisem mai mult de rau despre nemti si, deh... Apoi, in 1999 am fost cu mama in Germania (cu firma la care lucra, la un “schimb de experienta”), in Linz pe Rin (parca) - un orasel mititel. M-am indragostit de Germania in momentul in care am pus piciorul in aeroportul din Frankfurt. Si am admirat trenul care ne-a dus pana nu stiu unde si peisajul de pe traseul parcurs apoi cu autocarul pana in Linz. Si oamenii erau altfel decat imi imaginam... Ma gandeam ca voi regreta excursia, mai ales ca din acel grup mare cunosteam doar trei persoane (una fiind mama) si nu sunt tocmai genul care-si face prieteni repede. No! Ca sa vezi ce amintiri! Hm... Uitasem ca am fost candva si in Germania! Poate pentru ca am stat doar trei zile si doua nopti - dar suficient pentru a ma indragosti (si) de Germania. Apoi, tu continui - sa zic asa - povestea mea de amor cu Germania.
    Zile fericite sa ai!

13. Cred ca ti-ai dat seama pana acum ca eu parcurg jurnalul vostru de la coada la cap :) Abia astept sa vad ce-ai scris cand au ajuns Cotofenele :)))) Te pup!