vineri, 14 iunie 2013

Pasta de-menta


De-mential de gustoasa este pasta de menta :)
Adun cateva crengute de menta (izma), aleg doar frunzele fragede si le toc marunt-marunt. Le pun în mojar si adaug câteva lingurite de zahar brun. Mărunțesc cât pot de fin frunzele prin frecarea lor cu ajutorul pistilului. La sfârsit adaug câteva picaturi de lamâie.
Atunci când am un ananas, dupa ce îl curat si îl tai în bucatele potrivite pentru o înghițitură, presar ceva din aceasta pasta de menta în farfurie. Menta accentueaza gustul unic al ananasului si îi completeaza placut aroma. Ce ramâne din pasta, se poate pastra în frigider, pentru un urmator desert gustos!

9 comentarii:

  1. Imi place ceea ce vad! Cu siguranta e si foarte gustos.
    Trebuie sa incerc si eu!
    Seara faina!;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanta reteta ta! Am si eu menta în gradina!
    Voi încerca si eu, multumesc!
    te pup, noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesantă pasta asta. La shake-uri ar merge?

    RăspundețiȘtergere
  4. Mor dupa menta ! Multumesc pentru reteta ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună CARMEN!
    Interesantă rețeta ta!
    Un weekend perfect să ai draga mea!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce ingenios, si simplu, cred ca are un gust racoritor!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru sugestie;in urma cu 3-4 ani m-am trezit in gradina cu o tufa de menta;acum ocupa cca jumatate de mp; cred ca am adus-o odata cu roinita ( Melissa officinale), deoarece intr-o vreme aveam un stup.

    RăspundețiȘtergere
  8. O sugestie interesanta! Uite, cand am vazut titlul am crezut ca e un articol obisnuit, cu o reteta si ma gandeam cam ce ai putea scrie pe tema asta...:)

    RăspundețiȘtergere
  9. suna apetisant!
    La ce mai consumi pasta de menta?
    Cat timp rezista preparata?

    RăspundețiȘtergere