miercuri, 5 iunie 2013

Miercurea fara cuvinte(23) - Dupa furtuna




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

69 de comentarii:

  1. Tu stii cum se spune atunci cand iese curcubeul? Dumnezeu nu va uitat! Sper ca nu va uitat si va va trimiite mult soare zilele astea! pupici, o noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ai sti cum am topait de fericire când am vazut curcubeul :)) Eu eram la televizor si Helmut din curte ma stiga sa ies sa vad ceva... Incaltata cu sosete de lâna si cu patura peste umeri, am iesit in usa terasei, nebanuind despre ce e vorba :) Când am vazut, am aruncat patura si am sarit asa cu sosetele prin baltoace... Ce am mai ras! La tv tocmai o orchestra canta valsul lui Șostakovici si mi-am luat sotul la dans :)) ne-am invartit, am ras si ne-am calcat pe picioare - eu am fost in dezavantaj, el având papuci, eu doar sosete ude :)))))
      Te pup si eu. Noapte buna, draga mea Minnie!

      Ștergere
    2. Foarte frumos! Secvente de poveste!!!
      O zi senina!

      Ștergere
  2. După furtună întotdeauna vine vreme bună.
    Să ai o noapte liniştită şi odihnitoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, asa se spune! dar cand furtuna dureaza trei saptamâni... aproape ca ajungi sa-ti pierzi speranta de a mai vedea cerul senin!
      Dar totul e bine, cand se termina cu bine! :) In cazul Augsburgului, s-a terminat cu bine :)
      Noapte buna!

      Ștergere
  3. Dpă furtună, întotdeauna iese soarele, iar florile din grădină strălucesc vesele.
    Foarte frumoase flori!
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multe flori s-au stricat... dar asta e! vor veni altele. Si abia astept sa vad soarele stralucind!
      Multumesc, si tie happy WW! :) Noapte buna!

      Ștergere
  4. ah, ce de flori. Iubesc inceputul de vara, cand ies din casa ma uimeste de fiecare data mirosul florilor...al naturi:D
    Si imi place si ploaia:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate de acum incolo sa ma bucur si eu de flori, pentru ca pana ieri, cu atata frig si ploaie, nu am simtit deloc ca ar fi fost primavara!
      Eu am ajuns sa fac alergie cand aud ropotul ploii pe pervazul geamului... si ce romantic simteam alta data! Trebuie sa traiesc o vara lunga si calda, sa pot uita nenorocirea asta de primavara!

      Ștergere
  5. Un curcubeu superb! Ce sansa! Rareori se intampla sa vezi asa o splendoare... Florile sunt foarte vesele, nu s-au suparat pe furtuna... :) Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai observat ca e dublu, asa cum se cuvine unui curcubeu autentic ? :))
      O zi frumoasa iti doresc si eu tie, draga mea. Happy WW!

      Ștergere
  6. Curcubeu după furtună: semn bun! Îmi plac bujorii ....sunt minunați când îi ai în propria grădină. Sunt mai minunați așa! Deși uneori apare mai greu, soarele totuși răsare!

    Happy WW, Carmen!

    Mai mult soare de acuma pe strada ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare am dus dorul soarelui....zau ca nu ne dorim acum nimic mai mult decat zile senine!
      Happy WW, Alexandra! :)

      Ștergere
  7. ...apare curcubeul si aerul e mai proaspat. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Curcubeul se arata doar oamenilor buni!:)
    Faine imagini!
    Pop si zi faina!

    Ps: multumesc de inscriere...;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună CARMEN!
    Sunt minunate pozele!
    O zi cu mult soare îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astazi a aparul in sfarsit soarele...speram sa urmeze zile frumoase.
      Multumesc, Elena draga.si tie la fel!

      Ștergere
  10. Splendid!
    O zi înminunată vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Florilor le prieşte ploaia, dar, vai, ce prăpăd am văzut la tv.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scriam ieri intr-un comentariu din cadrul postarilor mele despre catastrofa apelor, ca barajul de la Deggendorf era pe punctul de a ceda, de aceea au fost in prima faza 4000 de oameni evacuati din zona. Azidimineata la stiri am auzit ca nenorocirea s-a produs. Si ca au mai fost evacuati inca 2000, proportiile dezastrului fiind peste ceea ce s-a estimat! Si asa... orasul Passau a fost salvat de la o dezastrul total... Dunrea a scazut 3 metri in acest oras ( era deja la 13 metri peste nivelul normal)... Multi multi germani sunt zilele astea cu nervii la pamant! Pe Elba urmeaza... apele inca se aduna! E infiorator... trei saptamani a plouat fara pauza, intre 300 si 400 litri pe metrul patrat!!!!

      Ștergere
    2. E teribil ce povesteşti. Când natura se dezlănţuie, omul este complet neputincios.

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. O adevarata minune, dupa trei saptamani de ploaie continua!

      Ștergere
  13. Este încântător să constaţi cât de svelte au rămas florile din grădină după o astfel de perioadă rece şi ploioasă! Bucuroase şi frumoase, ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat! :)
    Pup, draga mea,numai gânduri bune şi din partea noastră!
    Sperăm să se amelioreze vremea.. O zi cât mai frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur ca am cateva flori carora nu le-a pasat de ploaie si frig.
      Te pup si eu draga mea. O zi minunata!

      Ștergere
  14. Dupa ploaie, vreme buna! Sostakovici, valsul, florile, curcubeul, omul drag...orice-ai zice, e foarte romantic! Imi place! Iti doresc si putin soare ca totul sa fie perfect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat ma bucur sa descopar sensibilitatea sufletului tau.... Te imbratisez.

      Ștergere
  15. La mine o fotografie care descrie ce fac zi de zi: http://blog.claudiuconstantin.ro/miercurea-fara-cuvinte-3/

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce frumos ai surprins curcubeul!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost superb, dar pana eu am topait si dansat , incepuse deja sa devina palid...
      Happy WW!

      Ștergere
  17. Ce superb este curcubeul! Intr-un colt pare chiar dublu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Teoretic, curcubeul se repeta la infinit insa ochiul nu poate vedea decat deasupra curcubeulzi principal, curcubeul secundar, so asta doar cand aerul este foarte curat. Curcubeul al doilea esze concentric cu primul, mult mai pal dar ceea ce este foarte intetesant, ordinea culorilor este inversata! :)

      Ștergere
  18. Îmi place foarte mult curcubeul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clipele cele mai frumoase ale zilei sunt in general " maruntisuri" de genul acesta.... si nu costa nimic! Aduc fericire si foar atat ;)

      Ștergere
  19. LA NOI CRED CA SI-A FACUT SALASUL UN DRAGON PENTRU CA APROAPE ZILNIC DA CU GRINDINA....DAR E FRUMOS, CA LA TINE..CE MINUNATE SINT CURCUBEELE

    RăspundețiȘtergere
  20. Vai cat de frumos e curcubeul. Se vede atat de clar! Observ ca este chiar dublu...
    Sper ca s-au terminat ploile si vor urma zile insorite si calde.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este dublu! Si privesze atenta, culorile in al doilea curcubeu nu sunt ROGVAIV ci VIAVGOR!!! :)))
      Happy WW!

      Ștergere
  21. Ce curcubeie frumoase! Gradina voastra arata superb chiar si dupa furtuna! Va doresc sa aveti parte cat de curand si de zile insorite! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  22. Bina ca la voi n-a fost decat ceea ce se vede. Adica decat furtuna, fara alte necazuri.
    Curcubeul arata intr-un mare fel. E foarte frumos, acolo, deasupra casei. Pare s-o ocroteasca. Poate asa si este. Asa as vrea sa cred. :)
    Sa ai o zi frumoasa, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
  23. Numai eu nu prind pe cer nici un curcubeu. :(

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce culori vii! Parcă florile ar fi scoase dintr-un tablou. :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Foarte frumos curcubeul, si imi place initiativa ta a unei zile fara prea multe vorbe, cu exceptia comentariilor:)

    RăspundețiȘtergere
  26. Pentru mine e prima oara cand ma inscriu in miercure, peste doua saptamani termin si cu examenele, sper cu bine si poate mai particip...

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce curcubeu frumos! O zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  28. ah, mi-am pierdut comentariul :))
    spuneam ca gradinii tale sa-i fi cazut bine furtuna, arata mai mult decat agreabila!
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  29. Azi,de ziua mediului,ai pus niste imagini superbe,chiar de vin dupa o furtuna!:)
    Culori de curcubeu si pe cer si in gradina!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  30. Exlozie de culoare, pe cer și pe pământ :). Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  31. La noi a plouat cu gheata astazi. Am avut exact inainte sa ploua doi musafiri pe balcon le-am facut poze si initial voiam sa fac articol despre ei apoi am realizat ca e miercuri:). Sunt si ceva cuvinte pe acolo, dar saptamana viitoare promit sa ma programez din timp si sa nu mai uit in ce zi sunt.. hihi.

    RăspundețiȘtergere
  32. Toate comorile ascunse si nevazute ale acestui Univers
    le poti regasi si intr-un curcubeu frumos ca cel postat de tine!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  33. Totul pare atât de proaspăt după furtună. Culorile sunt înviorate, aerul este mai curat. Și dacă ai arte și de un curcubeu...este absolut perfect.
    O zi frumoasă îți doresc!

    P.S. La noi de vreo săptămână după furtună urmează o altă furtună. :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Ce curcubee!!!!! La mine nu mai ploua!:D Dar mi-ar fi placut sa vad si euu un curcubeu! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  35. Ce bujori frumosi! Happy WW, Carmen :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Cam zburatacite frunzele pe alee dar floricelele par sa fi scapat intregi.

    RăspundețiȘtergere
  37. E frumos și după furtună !
    Mă încântă natura cu toate ce le oferă,bune,rele !
    Mă încântă deasemenea felul în care o prinzi tu în obiectivul tău!

    RăspundețiȘtergere
  38. Happy WW! >:D< Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ●•٠•

    RăspundețiȘtergere
  39. Cine nu admira frumusetea unui curcubeu, dupa ploaie ?
    Si este atat de efemer,cata emotie estetica ne creaza aceasta “bijuterie” a naturii !
    Minunate imag ! Foarte frumos surprins!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  40. Ioi ce curcubeu frumos... si e dublu. Multumesc pentru prezentare. La mine e soare, soare de o saptamana si nu ma mai satur.
    Pup draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  41. Ce frumos ai surprins curcubeul :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Sunt superbe florile tale draga Carmen!
    O zi frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  43. Ai de unde culege...
    Cu asemenea nuante nu poti avea decat o zi inmiresmata. ;)

    RăspundețiȘtergere
  44. Si eu as fi țopăit desculță prin băltoace dacă aș fi văzut un curcubeu la pătrat :)
    Hmmm, dar nu mai văd tabelul de înscriere...

    RăspundețiȘtergere

  45. Ai reusit sa surprinzi deosebit de bine acel curbeu, este foarte frumos....

    Si florile sunt deosebite dar curcubeul e total..

    RăspundețiȘtergere