sâmbătă, 23 martie 2013

Țigănisme

pentru rubrica Happy Weekend - tabel de însriere la Elly Weis - Blid Love

Iarna grea. Un țigan tânar este prins la furat si ajunge la puscarie. Într-o zi, mama-sa vine la vorbitor.
- E rau? Cum îti merge?
- Merge... Sunt în camera cu înca trei, fiecare are saltea, perna si o patura de filț.
- Si mâncarea? Cum e?
- Avem de trei feluri, de doua ori pe saptamâna ne da si ceva carne.
- Dar caldura?
- Merge. Noi venim de la munca, ne spalam repede si intram în pat.
- Sa fii cuminte, mama, sa nu faci vreo prostie sa te dea astia afara!

- De ce ai venit la mine? spuse un dentist unui tigan care avea toti dintii imbracati în aur.
- Am venit sa-mi pui o alarma!

- Piranda, iar ai plâns?
- Cum ti-ai dat seama?
- Ai mustata umeda.

Anul 2025, guvernul italian face un sondaj în rândul cetatenilor "Imigrantii din România reprezinta o problema?"
35% au raspuns: "Si, un grande problema!"
65% au raspuns: "Absoluto nici-o problemo, mânca-ti-as!"

- Graines de citrouilles salees, garçons…
- Striga, fa Pirando "Hai la samânta da bostan cu sare" ca n-a stat toti la Paris ca tine!

Seful echipei de Formula 1 Ferrari si-a concediat tehnicienii si în locul lor a angajat tigani din Romania si Bulgaria pentru ca scot rotile de trei ori mai repede.
Mai tarziu i-a parut rau. E drept ca fata de timpul obisnuit desfaceau rotile în trei secunde însa în cele sapte secunde ramase i-au dat doua ciocane, au revopsit caroseria, au schimbat seria de fabricatie si au vândut-o drept Honda!

O tiganca bortoasa în intersectie... I se rupe apa. Ce sa faca, ce sa faca!? Vede un politist dirijând intersectia:
- Hauleo , mânca-ti-as chipiul lu' matale, mi se rupse apa si am gemeni, ajuta-ma si pe mine sa nasc, traiasca familia ta de haladit!
- Doamna, dar eu nu am pregatire medicala, nu cred ca pot!
- Hai ba printisorule, ca nu ie greu, astepti acolo sa iasa plodu', tai cordonul ala cu briceagu' si gata.
Politistul îsi da acordul.
Da sa iasa primul baiat, scoate capul si... intra înapoi. Înauntru, asta de a dat sa iasa îi spune celuilalt:
- Ba, pupa-ti-as ochii, tre sa gasim alta iesire, ca în fata e curcanii.

Tiganii se muta la bloc. Fata se dezbraca seara si se plânge la ma-sa:
- Mama, sa cumperi perdele ca toti vecinii se uita când ma dezbrac! La care tiganul:
- Nu-i nimic, lasa ca se dezbraca ma-ta si atunci o sa ne cumpere ei perdele!

Nota: fotografiile nu sunt facute în Germania ci în Sibiu. Prima este facuta pe Bulevardul Nicolae Balcescu, la data de 26 decembrie 2011, urmatoarele doua fotografii le-am facut în Piata Rahovei, la data de 21 iunie 2012.

26 de comentarii:

  1. bancurile sunt haioase haioase :))
    despre foto...ufff...

    RăspundețiȘtergere
  2. hihihi...m-am uitat atent sa vad daca pozele sunt din Romania! Ma speriasem! :)) Sunt de aici! :))
    Glumele: buuune!!!
    Un weekend vesel, Carmen!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Glumele sunt foarte bune, savuroase şi ating..."esenţialul" etniei.
    Totuşi eu râd..."mânzeşte" : sunt realist că problema acestei etnii e destul de complexă, şi nimeni nu are curajul să schiţeze măcar un plan (incipient) de rezolvare umană, corectă, echilibrată.Noi vrem să fim "oameni" cu ei, ei (nu toţi !) nu gândesc la fel! Din păcate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Carmen, îmi cer iertare: cuvântul "disperată" era numai pentru mine iar vizitatorii nepoftiți erau persoanele cu un limbaj nu prea adecvat!
    Mii de scuze!
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  5. Hallo Carmen,
    schönes Wochenende wünscht dir
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
  6. Daaa, râdem noi, râdem, dar peste hotare românii sunt asimilați cu țiganii. Dacă niște țigani fac rele, oamenii nu spun ”Țiganii au făcut”, ci ”Românii au făcut”...

    RăspundețiȘtergere
  7. Glumele sunt foarte bune=)) Mi'au placut toate:) din pacate nu foarte departe de adevar:))
    Happy Weekend:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bancurile sunt teribile, am impresia că-s întâmplări adevărate, nu chiar glume. :)))))
    Poporul care nu se conformează niciunei reguli, convenții, legi, mânca-ți-aș! Carmen, acum am venit și noi de la distracție, iar asta înseamnă că e bine! Happy happy weekend și distracție pe cinste! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Bancurile mi-au inveselit ziua asta cu vreme nehotarata (ba vine primavara ba nu mai vine).
    Haz de necaz si un weekend cat mai vesel!

    RăspundețiȘtergere
  10. Tare! Limbajul le aparține nu numai țiganilor, din păcate!

    RăspundețiȘtergere
  11. Excelente toate glumele! Si fotografiile asigura ilustratia perfecta pentru ele.
    Gluma cu curcanii...the best! :)))
    Happy weekend, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, gluma cu curcanul e cea mai reuşită.

    RăspundețiȘtergere
  13. :)amuzante! happy weekend, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  14. Iti doresc un weeken frumos Carmen draga! :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Amuzante bancuri. Happy weekend! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte faine instataneele surprinse de tine..Ma mir ca te-au lasat sa ii fotografiezi....

    RăspundețiȘtergere
  17. nu mi plac tiganii, dar n-am nimic cu ei :))

    RăspundețiȘtergere
  18. :))) Să ai un week-end frumos, fără nicio problemo! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu sunt cam rasista si nu intelegeam pozele,dar cand am citi bancurile sunt bune si noi pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  20. Cand eram copil, ii invidiam pentru felul liber in care traiau, fara griji, fara rusine, fara nimic... Apoi am inceput sa ii vad asa cum sunt si nu mi-au mai placut deloc.

    RăspundețiȘtergere
  21. Foarte amuzante bancurile!
    Sa ai o duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  22. =))) M-au amuzat toate! :D
    Am o pereche de nepotele gemene; cand aveau cativa ani erau tare interesate de tigancile care treceau prin spatele blocului tipand dupa fiare vechi. Le aratau cu degetul si strigau la unison: "Pensesaaa, pensesaaaa!!" Da... fustele multicolore le faceau sa para a fi printese. :D

    RăspundețiȘtergere
  23. Carmen,m-ai omorât! :)) Ce poze si ce glume ai gasit,nu mai pot :))

    RăspundețiȘtergere
  24. Care va sa zica, n-ai scapat de astia nici in Germania? Pai unde n-au ajuns? Si peste tot ne-au facut asa o "reclama" proasta. Imi pare rau ca romanii nu stiu sa se delimiteze clar de acesta etnie. Ei cu ai lor, noi cu ai nostri. Dar le cam place unora....amestecatura, iar altora le convine de minune!.
    Faine bancurile, m-au amuzat teribil!
    O zi frumoasa, draga Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere