luni, 18 martie 2013

Sa aveti o saptamâna pink!

pentru rubrica Pink Monday - tabel de înscriere la Karma Police
 
Pink, este noua mea obsesie
Da pink - nu este nicun dubiu
Pink, pe buzele iubitei,
Pentru ca, pink e dragostea pe care o descoperi.
Roz, ca cireasa dulce
Roz, pentru ca esti "foarte"
Pink e culoarea pasiunii
Pentru ca astazi tin pasul cu moda.

Refren:    Roz - a fost dragoste la prima vedere
Pink - a fost cand am stins lumina
Si roz, ma poarta ca o cometa
Si-mi da impresia ca totul va fi OK
indiferent ce o sa facem în seara asta.

Poti fii flamingo al meu
Pentru ca pink, este noul jargon
Pink, ca o umbrela decor
E ciudat, dar nu-i vei spune niciodata.
Refren
Vreau sa fiu iubitul tau
Vreau sa te înfasor într-un balon (de cauciuc)
Pink, la fel ca foile pe care ne întindem
Pentru ca pink este creionul meu preferat.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Accept corecturi la traducere/ adaptare ;) Trebuie recunoscut faptul ca  multe versuri sunt ambigue, aruncate parca asa, ca nu s-ar fi gasit alta rima! :)

10 comentarii:

  1. pink sa-ti fie si tie saptamana draga mea draga,pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. >:D< O saptamana cu dragoste !✿¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.¸✿

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa ai o saptamana frumoasa! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pink, pink peste tot
    Săptămână frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  5. omg oldies but goldies...sublim demult nu am mai auzit-o si imi place la nebunie

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc! Pink sa-ti fie si tie saptamana, Carmen draga! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Roz sa-ti fie saptamana draga Carmen!;)

    RăspundețiȘtergere
  8. :) O săptămână cum îţi doreşti, draga mea!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Important e ca totul e roz!
    Daca e roz e dulce...cel putin asta e asocierea mea(vaz gust).
    Seara frumoasa1

    RăspundețiȘtergere
  10. Punct ochit punct lovit, nu se putea ceva mai pink cu Aerosmith
    Supeer

    RăspundețiȘtergere