vineri, 8 martie 2013

De 8 Martie

pentru rubrica Reflexii în oglinda - tabel de înscriere la SoriN

"Veselia omului e ca mirosul florilor: ea nu se înalta din suflete vestede" - Nicolae Iorga
"Femeile sunt de doua categorii: unele sunt mai ales mame, altele iubite. Daca le compari cu anotimpurile, femeia mama este ca anotimpul ploilor: îti da hrana, te potoleste, îti înlatura toate lipsurile, te multumeste prin sacrificiile sale proprii. Iar femeia iubita este ca primavara, misterul ei e de nedestainuit, farmecele ei sunt sunt dulci si nelinistea ei îti trezeste valuri în sânge" - Rabindranath Tagore
"Femeia face lumea. Ea e suverana: nimic nu se face decat prin ea si pentru ea. Ori femeia este marea educatoare a barbatului; ea îl învata virtutile încantatoare, politetea, discretia si acea mândrie care se teme sa nu fie suparatoare" - Anatole France
"Femeia este fanta care se deschide în zona vizibilului pentru a lăsa extraordinarul să pătrundă în lume" - Gabriel Liiceanu

15 comentarii:

  1. La mulţi ani, draga mea!
    Cu toate dragele tale!
    pup :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si un buchet mare de Soare !
    4M

    RăspundețiȘtergere
  3. la multi ani draga mea draga!
    sa-ti infloreasca bucuriile precum florile primavera asta,te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase reflexii! Imi plac freziile, aproape ca le-am simtit mirosul.
    O noapte buna, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe freziile!
    La mulţi ani Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  6. Fie ca toate implinirile frumoase, si spiritul acestei zile sa te insoteasca pretutindeni. Iti doresc o primavara minunata!
    LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani, draga mea!
    Freziile cred ca sunt cele mai delicate flori si sunt printre preferatele mele!:)

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani, Carmen!
    Sa-ti fie primavara frumoasa si sa fii iubita!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  9. La Multi Ani Carmen! Sa fii fericita!
    Si mie imi plac freziile! Multumesc!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbe reflexiile de aici!
    O zi minunată îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani cu cer senin, soare si flori!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cu o mica intarziere, ajung si eu sa iti urez un sincer La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multi ani cu bucurii sa ai!
    Freziile sunt flori superb parfumate! Un prieten foarte drag obisnuia sa imi aduca, de 8 Martie, multe-multe frezii! Toata ziua stateam cu nasu-n ele! :)) De cate ori vad frezii imi amintesc de el cu drag! Acum e departe tare si imi trimite doar sub forma de felicitari!
    Zile fericite iti doresc!
    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere