duminică, 3 martie 2013

Cosmetica de primavara

Chiar daca în orasul meu mai este înca zapada, 1 Martie reprezinta începutul primaverii - ca peste tot în regiunile temperate ale emisferei nordice si lucrarile de înfrumusetare urbanistica au început deja!
Joia trecuta ningea - asa cum fiecare visam sa ninga de Craciun, iar actiunea care s-a desfasurat sub geamurile biroului unde lucrez mi s-a parut categoric exagerata!

Se pare ca Iarna a fost impresionata de curajul muncitorilor si... s-a mai înmuita! Vineri, actiunea de tundere a platanilor de pe bulevard s-a continuat în cu totul si cu totul alte conditii meteorologice :)

Sâmbata, dupa ce ceata s-a risipit - pe la ora 14 (!) am avut parte de Soare - primele raze din ultimile trei saptamâni! Am baut o cafeluta pe terasa în balansoar (înfofoliti cu paturi de lâna). În casa la noi este Primavara :)

Ping: Pandhora, Mirela, Zina, Elly, Larisa, Floarea, Anastasia, Geanina, Maria.
Articole deasemenea recomandate: BabelePoveste de martie

14 comentarii:

  1. Incetul cu încetul ajunge si la voi primavara!
    Daca soarele va straluci în fiecare zi se va topi zapada! Astonomic primavara începe peste 16 zile!
    Duminica frumoasa! Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa imi spun si eu :) pâna la echinocțiu va fi si la noi tot o floare si un zumzet de albine ;)
      Duminica minunata, draga mea.

      Ștergere
  2. O primavara frumoasa si calda iti doresc draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  3. ti-as trimit mult din soarele de azi daca as putea...am toate ferestrele deschise si aud pasarelele ciripind...curand o sa ies putin la plimbare...sper sa nu se faca frig brusc ca doar sunt Babele si e stiut cat sunt de capricioase :)
    de fapt maine e "baba" mea :)
    imi place primavera din casa ta...te pupacesc,o duminica plina de caldura iti doresc >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Exagerată, dar dacă era programată... e Germania!
    Şi... au adus soarele! :)
    o duminică cât mai plăcută, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-am adus si eu niste primavara in casa cu un buchet de lalele! Ca afara...inca mai am de asteptat :). Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Oau! dar ce zapada si ce vreme de iarna e pe la voi. Nu se lasa deloc, "coana Iarna"!

    Faine pozele! Iti doresc o duminica frumoasa, draga Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte ambitiosi sa faca curatenia de primavara! Tot iarna e la voi dar parca-parca pierde din forta.
    Imi place ce-au facut oamenii cu copacii de pe strada. Arata mai interesant acum, curatati.
    O duminica placuta, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu mi se pare nefiresc ca oamenii sa-si faca treaba,chiar pe zapada.Zona pomicola de langa Targoviste se cosmetizeaza iarna,de aceea mi se pare normal.Ca e primavara la tine in casa nu ma indoiesc,dar cred ca si in suflete.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. E bine ca insista sa-i cosmetizeze! Ca pe aici vor bani sa cosmetizeze pomii + ca unii sunt asa uscati si/sau batrani incat ar trebui taiati.
    Vine ea si Primavara! Aici a fost zi de primavara, deci nici la voi nu poate fi departe! :)
    Saptamana frumoasa sa ai!
    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  10. Si baietii mei au cosmetizat livada ,numai ca la noi e primavara adevarata.
    Azi a fost o zi superba!
    Imi place primavara din casa ta.:)
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cosmetizarea asta de primăvară mi-a amintit că ar cam trebui și prin ungherele casei mele o câte-o revizie mai acătării! La tine e foarte curat, ce bine. Vine, vine primăvara! O săptămână reușită îți doresc, dragă Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. O sa vine ea, primavara si o sa zburde pe strazi si in gradini ! Pupicei !

    RăspundețiȘtergere
  13. Chiar daca o sa mai vina si putina ploaie, gata! Primavara e oficial aici :D
    Imi place grija care o au muncitorii pentru platani. Sper sa le faci multe poze cand vor inverzi si se vor face frumosi-frumosi!

    RăspundețiȘtergere