sâmbătă, 13 octombrie 2012

ATENTIE MARE!

Exista un virus periculos care se transmite pe cale electronica, orala si prin atingere.
Acest virus se numeste Worm-Overload-Recreational-Killer (WORK), mai pe romaneste MUNCA.
Daca ti se da de MUNCA de catre vreun coleg, sef sau oricine altcineva, prin orice mijloace - nu te atinge de ea. Acest virus va sterge complet viata ta privata!
Daca vei intra in contact cu MUNCA pune-ti jacheta, ia-ti doi buni amici si du-te la cel mai apropiat butic. Cumpara-ti imediat antidotul numit Work-Isolating-Neutralizer-Extract (WINE), mai pe romaneste VIN sau Bothersome-Employer-Elimination-Rebooter (BEER), adica BERE. Ia antidotul pâna ce  te vei vindeca de acest virus si MUNCA va iesi complet din sistemul tau.
Trimite acest anunt de avertizare unor prieteni. Daca nu ai macar cinci prieteni, înseamna ca deja esti infectat si virusul MUNCA îti controleaza deja viata. 
Pensionarilor să nu le fie teamă, căci au fost vaccinaţi  la terminarea activităţii !
:))) Tuturor, un sfârsit de saptamâna minunat! 
(gluma primita pe mail de la Mario (Danke!) 
- postare înscrisa la rubrica Happy Weekend - initiata de Elly Weiss

22 de comentarii:

  1. Pfff.... ce spaima am tras! :)))
    Noroc ca nu am nevoie de aceste "antidoturi"!
    Iti dai seama ca dupa doua guri de asa antidot pot sa vorbesc vietnameza la perfectie! :)))
    Happy Weekend draga mea! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am început tratamentul si ma simt deja mai bine!
    Saru' mâna pentru reteta si weekend linistit daca nu-i cu soare!

    RăspundețiȘtergere
  3. M-ai speriat!:)Eu vreau acest virus daca ma insanatosesc:)

    RăspundețiȘtergere
  4. hahaha...de abia astept sa fiu vaccinata la terminarea activitatii ! :)
    Eu aveam o propunere, dar nimeni nu vrea sa ma inteleaga: sa fim pensionari intre 18- 65 ani, si apoi sa muncim ! Asa o sa avem destula energie si la 70 de ani ... va creste sigur media de varsta a longevitatii !!! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. :) cred că voi, cu stricteţe, indicaţiile, că tare simt nevoia de o devirusare...! :)
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu, din pacate, am contactat acest virus foarte puternic. Simt ca am nevoie urgent de antidot, pana nu este prea tarziu!
    Peste toate acestea, m-am amuzat copios de aceasta gluma!
    O zi superba va doresc, doamna Carmen, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) Haios! De cand sunt acasa, ocupandu-ma doar de blog si treburi casnice, credeam ca nu mai am in sange virusul. Dar se pare ca n-am scapat de el ;)
    E totusi un virus bun, nu ma mai chinuie prea tare. Poate pentru ca-l mai neutralizez din cand in cand cu antidotul??!? :)))
    Happy Weekend, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) Multumesc pentru atentionare, Carmen!
    Cred ca am devenit imuna la acest virus! :))

    Un minunat sfarsit de saptamana iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. :))) deci de asta majoritatea persoanelor pe care le cunosc eu, in timpul serviciului fac cu totul altceva, numai munca nu?

    RăspundețiȘtergere
  10. :))
    eu sunt imuna. lasati virusii sa vina la mine..:P

    RăspundețiȘtergere
  11. :)))))))))
    Suntem niște oameni...controlați!
    Carmen, textul ăsta, cu imagine cu tot, îl iau cu împrumut, îl listez și i-l dau șefului meu ...soț, ca să-mi dea mai multe ore libere pentru distracție (și blog)! :)
    O duminică superbă îți doresc! :)


    RăspundețiȘtergere
  12. M-ai pacalit!Eu care sunt mai incepatoare in ale calculatorului,am patit-o cu un virus si acum suflu si-n iaurt.Dau repede sa citesc despre virus.Ce sa-ti spun ca nu m-am vaccinat si tot mai muncesc,dar de placere.Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  13. :))) Cand am citit cuvantul virus, m-am gandit la gripa :)) poate pentru ca e sezonul :)) dar cand am vazut munca.... e clar! eu am scris aproape toata ziua si am facut putina ordine in camera :)) deci m-a atins virusul :)) dar prefer un ceai sau un 3 in 1 :D
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce fainnn:)) cat am putut sa rad :))

    Si viermele din imagine este total :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. Te salut, Carmen!
    Foarte tare virusul acesta!
    Numai bine îti doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Un sfarsit de saptamana minunat sa aveti si voi, intreaga familie, numai bine si sanatate va doresc !

    RăspundețiȘtergere
  17. :)) foarte contagios virus,dar eu cred ca am imunitate. azi ziceam ca ma apuc sa fac niste curatenie si am dat pas, pe data viitoare. Daca as castiga cate un banut pentru fiecare amanare facuta, probabil tot in lene as fi dat, caci as fi platit pe altii sa faca munca mea.(glumesc desigur) O duminica frumoasa! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  18. E bine sa ne pazim,sa avertizam...
    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  19. Crezi ca am devenit imuna la acest virus, daca in loc de bere sau vin am gustat un paharel de afinata aseara? :)) Cu multi prieteni. ;)

    RăspundețiȘtergere
  20. :)numai virusul asta "nou" ne mai trebuie!:))
    Multam de avertizare,dar tare ma tem ca eu deja sunt incurabila:))...

    RăspundețiȘtergere
  21. expresia testoasei este superba! Eu sunt clar suprainfectata, pana si hobbiurile mi se transform in munca :))

    RăspundețiȘtergere