luni, 17 septembrie 2012

În lanul cu Floarea Soarelui

Hei, fetelor!_____________________________Ce-i? De ce vorbesti în soapta?!

- Sa va spun ce-am auzit! Soarele e-ndragostit de Crizanteme!
- De ciufulitele alea?!

Tradare!________________________________________Ah, ce rusine!

Ooooooo!_____________________________________Nu pot sa cred!

Sunt profund jignita!______________________________Sunt distrusa!

- Ce spuneti? N-aud, ca-mi bâzâie bondarul asta în ureche!
- Se pare ca Soarele ne înseala!

Dar daca nu e adevarat?!_____________________Nu cred nimic! Sunt doar zvonuri!

- Si noi stam aici si asteptam?! Sa facem ceva!
- Si ce propui?! Sa învatam sa zburam poate?!

- Apare Soarele. Prefaceti-va ca nu-l vedeti! Trala-lala-la...Ce zi frumoasa fetelor! Nu e asa?!

21 de comentarii:

  1. Excelente "scenariul","imaginea" şi..."regia"!
    Felicitări "maestrului"! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut! :X La inceput am crezut ca sunt doar poze, dar apoi am observat ca ele poarta o conversatie!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. OMG! Daca si soarele a ajuns sa însele..... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. ce poveste adorabila ai tesut aici :)
    foarte bine i-au facut Florile Soarelui...chiar asa...sa se indragosteasca de toate ciufulitele? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa-i Floarea Soarelui in imagini, iar replicile ce le insotesc sunt excelente... le-ati potrivit de minune! Imi place foarte mult postarea dumneavoastra!
    O noapte linistita va doresc, doamna Carmen, cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Marco Polo:

    multumesc! dar Oscarul unde e? ;))
    Noapte buna!

    Alyz:
    ma bucur ca ti-au placut! Noapte buna! :)

    Minnie:
    ei si tu! chiar crezi ca Soarele înseala?! sunt doar bârfe! ;))

    Pandhora:
    dupa cum vezi, am hotarât sa raspund asa... Blogspotul îmi face figuri! nu am reusit nicaieri sa comentez în seara asta! nu mi se deschide casuta pentru comentarii! nici macar la mine pe blog!
    te pup, draga mea draga, multumesc!

    Stefania:
    m-am jucat un pic :)) Dar parca zau vorbeau, când le-am fotografiat ;))
    Noapte buna, Stefi draga!

    RăspundețiȘtergere
  7. Noa serbus. În noaptea asta nu putem înscrie articolele la MFC ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) azi-dimineata, când am citit comentariul (eram la serviciu si nu pot scrie de acolo NIMIC!) am sarit la calendar, am chiar crezut ca este miercuri, dar... este doar marti azi :)) Deci te astept peste o ora :) Noa serbus! ;)

      Ștergere
  8. phii... jos palaria de lumina!
    "la umbra fetelor in floare", varianta blog!
    nu am cuvinte sa spun cat de incantat, uimit si gelos sunt!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu umor si veselie ne-ai umplut de bucurie
    Si prin lanul cu surate, insorite si -ofensate,
    Am gasit si-ntelepciune in culoare de minune insorita:
    Carmen, esti neobosita! spun florile din lan
    Ne-ai uimit cu-al tau scenar'!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adriana draga, esti un adevarat talent! cum reusesti tu sa le legi asa frumos, pe rime?! ah! eu nu am reusit sa scriu in viata mea o poezie! de-acu' nici atata speranta!
      ;)Multumesc mult! tare dragut!

      Ștergere
  10. Expresivă și plină de soare, doar e Floarea soarelui! Și...vorbăreață, uite ce dialog nostim și inspirat s-a iscat în lan! O zi minunată, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa ai o noapte linistita, Mirela draga. Asa cum ne-am înteles te voi inscrie la MfC :)

      Ștergere
  11. Foarte, foarte amuzante dialogurile!
    Si imaginile sunt foarte frumoase!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-e dor de un cimp de floarea soarelui

      Ștergere
    2. Elly draga, ma bucur daca v-am facut sa zambiti :) te pup


      draga Karmapolice, nu mai astepta mult... floarea soarelui aureste câmpurile poate înca o saptamana doua, apoi... va deveni ulei - presupun ;)

      Ștergere
  12. Foarte buna idee! La fel si dialogurile! Happy Tuesday! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumos surprinse cu replicile potrivite
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere