luni, 7 mai 2012

Ploua - nu ploua... Monday7

(Monday seven - o initiativa Most Wanted Blog)
Am ales pentru astazi șapte fotografii - șapte momente, șapte capricii ale vremii :)
înainte de ploaie____________________________________dupa ploaie

ploaie________________________________________altfel de "ploaie"

înainte de furtuna__________________________________dupa furtuna

din cauza furtunii...

38 de comentarii:

  1. ...chiar daca ultima nu este chiar "de bine", cele sapte momente m-au facut sa zambesc !...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este impresionant ce putere are natura si cât de mici suntem în fata ei...
      Sa ai o saptamâna minunata, cu cer senin si soare-n zâmbet!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. multumesc Robert! sa ai o saptamâna senina, fara ploi si fara nori!

      Ștergere
  3. După ultima furtună pe care-am văzut-o eu, n-a apărut curcubeul...
    Zi cît mai senină!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-au intart zilele-n sac si nici ploile nu se vor termina aici :))
      O saptamâna minunata îti doresc, sa-ti rasara de bucurie, curcubeie din inima! :)

      Ștergere
  4. faina seria de fotografii si interesanta perspectiva de a crea totul pe tema ploi! Salutare Carmen, e ceva de cand nu ne.am mai zarit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Liviu! asa este, cu toate ca eu particip saptamânal la monday7 (facând si publicitate rubricii), si nu doar aici ;)
      sa ai o saptamâna faina!

      Ștergere
  5. Frumoase imagini. Am vazut ciupercile si ma gandeam ca aici, am remarcat in multe gradini, folosindu-se ciperci, de diferite varietati, pentru decor intre alte plante si arbusti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Gabriela draga, ma bucura mult vizita ta!
      sa ai o saptamâna frumoasa! îmbratisari

      Ștergere
  6. 1 - ploaie de flori; 2 - efectul ploii; 3 - ploaia si noi; 4 - ploaia... la comanda; 5 - ploaia inca in cer; 6 - final de ploaie; 7 - prea multa ploaie!

    daca ai probleme, am eu "manta" de ploaie!
    saptamana buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumos joc de cuvinte ai compus aici :) multumesc!
      ieri, între doua reprize de ploaie, am facut o plimbare în padure, fara umbrela si fara manta... Ne-am întors cu tocuri de noroi la pantofi, dar relaxati, echilibrati si cu bateriile încarcate -pentru o noua saptamâna de lucru :)
      Ganduri bune înapoi! :)

      Ștergere
  7. Un shake despre frumusetile, bucuriile si dezastrele ploii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) daca nu este prea obraznica si insistenta, îmi place mult ploaia :)) Ieri a plouat pe aici, dar am iesit la plimbare - în padure! a fost superb!

      Ștergere
  8. Si eu m-am gandit azi la ploaie dar intr-un mod mai placut :D Frumos ocul de cuvinte si poze! O zi frumoasa Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmmmm... m-ai facut tare curioasa, cum poate sa fie mai placut? vreau! :) vin sa vad!
      O saptamâna minunata si tie, draga CrisMary

      Ștergere
  9. Iubesc ploile si mi-au placut imaginile )
    Sa ai o saptamana cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bun venit pe blogul meu! multumesc mult pentru compliment! si eu iubesc ploile - scurte :)
      o saptamâna minunata îti doresc, deasemenea!

      Ștergere
  10. Frumoasa serie de imagini care se "invart" in jurul ploii :)
    Mi-a placut ideea.
    O zi placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. , în fiecare luni, încerc sa adun 7 fotografii în jurul unei teme :) ma bucur ca ti-a placut, cea de azi.
      O saptamâna minunata îti dotesc, Elly draga!

      Ștergere
  11. Nu-mi place ploaia dar imaginile tale sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. îmi place ploaia, dar nu cea de durata! ;) multumesc mult! sa ai o saptamâna faina!

      Ștergere
  12. Superbe, imi place in mod deosebit cea cu ciupercile si cea cu curcubeul! Tot ce ramane bun si frumos dupa ploaie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) si senzatia de prospetime, ce nu poate fi redata prin fotografie ;)

      Ștergere
  13. Grea dilema... frumoase fotografii! Felicitari, Carmen! Iti doresc o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) chiar daca am sti, tot nu am putea schimba nimic! :) o saptamâna plina si vesela îti doresc!

      Ștergere
  14. Sa te uiti la aceste imagini,e cam ca si cum iei o gura de aer proaspat. Mi-a facut mare placere!
    Superba postarea! Felicitari si o saptamâna minunata!

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumos 7-le tău Carmen!
    Admirabil,imagini superbe,iar tematica aleasă este una de bun gust. O seară frumoasă şi
    să ai o saptamână minunată!
    Sărut mâna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. încerc la fiecare editie sa ma axez doar pe o tema :) ma bucur daca am reusit sa-ti atrag atentia pozitiv! Multumesc mult, Sorin!

      Ștergere
  16. Minunata alegerea, d-voastra! Absolut toate imi plac, fiecare are frumusetea ei.
    Eu ador ploaia. Iar astazi, i-am simtit dezmierdarea din plin.
    O seara minunata va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie îmi place mult ploaia, Stefi draga. Iubesc dansul stropilor, îmi plac norii... dar numai daca ploaia nu dureaza zile sau saptamâni, asa cum s-a întamplat în luna martie.
      :) Dar... nu avem oricum nici o influenta asupra vremii, ca ne place sau ba!
      o seara minunata!

      Ștergere
  17. super poze... exemplifica puterea apei ca element dadator de viata dar si care "o ia" intr-un fel. frumos:D

    RăspundețiȘtergere
  18. Curcubeul e cel mai frumos moment al furtunii!

    RăspundețiȘtergere
  19. ciperctele si curcubeul preferatele mele...
    preferata mea este ploaia de vara...la noi este aproape vara si in noaptea asta se simte ploaia in aer...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar asa cald este pe la voi? ma mir! la noi, diminetile au 5°C si daca nu ploua, temperatura creste la ora amiezii în jur de 18°C. E o primavara frumoasa, acum ca ploile din martie au trecut :)
      O seara proaspata si linistitaiti doresc! ;)

      Ștergere