luni, 14 mai 2012

Luni, de "Sfinții de gheața"

Daaaa, termometrele au înregistrat azi noapte temperaturi negative și... daaaaa, azi dimineață a trebuit sa zgâriem gheața de pe parbrizul mașinii.
Daaaaa, și ziua aceasta - ca în general toate zilele de luni, a fost luuuuuungă și încărcată cu probleme pentru a căror soluționare era cât pe ce sa ne explodeze mințile...
Dar seara... daaaaaa, seara ne-am relaxat în saună, uitând frigul și toate nemulțumirile... Doar noi, muzica în surdină și vaporii de lavandă, portocale, eucalipt și melissă...

7 comentarii:

  1. Daaaaaaaaaaa! Ce zi grozavaaaaa!!

    RăspundețiȘtergere
  2. o daaaaaaaa....rasfatul perfect :)

    RăspundețiȘtergere
  3. A, să tot fie frig, la așa o saună faină! Te felicit, ca de obicei demonstrezi că știi să trăiești frumos, dragă Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Uau, chiar asa de frig? Si la noi s-a mai racorit, dar nici chiar asa! Leac pentru trup si suflet, sauna. Foarte frumos ati amenajat-o!

    RăspundețiȘtergere
  5. Salutare,

    Emil Calinescu sunt, blogger :) Am dat de blogul in urma unui comentariu dat la guest-ul scris pe blogul lui Cris Mary :)

    Imi place ce am vazut aici. Si am vazut ca-ti place initiativa de guest-posting. Asa ca te invit sa aderi la ea.

    Pentru a discuta mai multe (inclusiv alte colaborari), da-mi un mail la emil.calinescu@sas.unibuc.ro.

    Mersi. Salutari :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eeee la asa rasfat tot sa vii acasa! :)
    Ma bucur ca te-ai relaxat!

    RăspundețiȘtergere