duminică, 20 mai 2012

Inima înlăcrimată

Postare înscrisa la Life in Pictures - Costin Comba

"Exteriorul meu este dur ca o scoică, dar sub coaja acestei durităţi, inima mea păstrează pentru tine o singură perlă ca o lacrimă." - Rabindranath Tagore

23 de comentarii:

  1. In vizita facuta in Salaj la bunica m-am bucurat si eu de frumusetea acestei flori :D am tras si cateva cadre cu ele si sper sa le pun si eu cat de curand pe blog. Sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt atât de delicate! pe cât de "obisnuite" sunt, sau poate de aceea :)

      Ștergere
  2. Ce mai pot zice eu?
    Duminica faina,Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe! :)
    Duminica placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce draguti cercelusi...bunicii mele ii placeau mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) si mie, de aceea mi-am luat floarea cu mine la mutat :)

      Ștergere
  5. Sunt foarte frumosi:x
    O seara de duminica cat mai reusita:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Înşelept Rabindranath. Dumninică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fara discutie, asa este!
      duminica faina si tie si... tin pumnii sa câstigi concursul!

      Ștergere
  7. Foarte frumoase florile fotografiate de tine...or fi de inima inlacrimata dar cu mirosul lor iti imbata sufletul ...

    O seara placuta .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) frumos spus Catrim, florile, chiar si cele fara parfum, ne îmbata sufletul prin frumusete si delicatete.
      o seara minunata si tie!

      Ștergere
  8. Frumoase și parfumate flori, înțelept citat! O combinație de efect, plină de sens.
    O săptămână cu reușite să ai, dragă Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunate atât florile cât și versurile lui Tagore !
    Tare mi-au plăcut.Mi-au făcut bine!
    Mulțumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  10. Enorm imi plac aceste floricele si ma zbat
    de multi ani sa pot cumpara asa ceva.
    Multumesc din toata inima pentru darul tau!

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunate flori sunt cerceii doamnei! Atat de delicate! Pana azi insa, n-am vazut de culoare alba. Nu stiam ca exista. Multumesc, azi am mai aflat ceva.
    Multumesc si pentru citatul din R.Tagore.
    Scuze pentru vizita intarziata, am avut niste zile grele.
    O zi placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere