luni, 7 mai 2012

Ceva pink... pentru Pink Monday

Sa aveti o saptamâna minunata!


Daca doriti sa împartasiti cu noi ceva frumos, sa începem o noua saptamâna cu buna dispozitie, atunci... înscrieti-va la Pink Mondays-Karma Police.

27 de comentarii:

  1. Multumesc, o saptamana cat mai buna si tie, si tuturor celor care trec pe aici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca viata nu e tocmai roz, ne-o coloram noi un pic! :) toate cele bune, Robert!

      Ștergere
  2. frumos. o saptamana minunata iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna dimineata!
    dupa zilele de petrecere normal ca a ramas aceasta revigoranta culoare a sentimentelor!
    o saptamana frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ahhh... ma asteapta o saptamâna grea - la serviciu, dar uite ce usor se coloreaza viata-n roz! câteva fotografii frumoase, câtiva prieteni simpatici si zilele devin mult mai placute!
      multumesc mult! si tie o saptamâna minunata!

      Ștergere
  4. Carmen dragă, ai adus o bogăție cromatică deosebită aici, mulțumesc!
    O săptămână roz și o zi foarte pink! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. zilele trecute am fost în vizita la fostii vecini si... mi-au luat ochii, florile astea a le lor, asa ca le-am fotografiat :) si expus aici.
      O saptamâna pink si tie! :)

      Ștergere
  5. Frumoase flori ! O saptamana Minunata !

    RăspundețiȘtergere
  6. SUperbe! O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce frumusete! iti ia ochii nu alta!
    o saptamana linistita, senina, fara furtuni... ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sint foarte frumoase dar trebuie sa recunosc ca nu stiu ce flori sint acestea..par niste stele ratacite pe pamint...

      Ștergere
    2. culori electrizante, asa-i?!
      multumesc mult! si tie o saptamâna de vis!

      Ștergere
    3. Karma Police :) nici eu nu stiu cum le cheama, dar definitia pe care ai dat-o este superba! pupici

      Ștergere
  8. Cu aceste superbe flori ne-ai incantat
    ochii, mangaiat sufletul, ne-ai adus
    satisfactie inimii prin generozitatea ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Steliana draga, eu stiu ca si tu ai flori minunate în curte si îti multumesc pentru cuvintele frumoase.
      articolul despre Perlele aurii va aparea mâine, e deja programat :) Multumesc!

      Ștergere
    2. Tu esti pentru sufletul meu una din acele minunate perle aurii!!!!!!!!!!!

      Ștergere
  9. suprbe...mi s-au umplut ochii de culoare...mi-ai inseninat ziua maia les ca m-am enervat teribil acum cateva minute...tare mi-as dori un job linistit in care sa nu mai interactionez cu tot felul de oameni :(

    o zi de luni plina de culoare si veselie iti doresc Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este prima data când te aud asa, Pandhora draga, si sunt sigura ca este ceva foarte serios, daca te-i putut enerva. Daca ar ajuta la ceva, ti-as povesti cum este în serviciul meu - sa stai pe scaun 10 ore, cu ochii atintiti pe monitor, vorbind de unul singur, murmurând cifre si facând calcule cu programe complicate... Nu-i vorba ca nu-mi place ceea ce fac, dar... habar n-am daca afara e soare sau ploua... la mine e vesnic lumina de neon si temperatura constanta 20°C ( câteodata îmi îngheata genunchii, coatele si vârful nasului, pentru ca nu misc decât 3 degete pe maus). Nu exista nicio meserie care sa ofere doar avantaje! Te pup. Coloreaza-ti saptamâna-n roz! ;)

      Ștergere
  10. Ce frumoase sunt! Vreau si eu :D Cum li se spune? Poate gasesc sa-mi cumpar si eu :D O saptamana grozava!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hm... nici eu nu stiu cum le cheama... Le-am fotografiat la vecinii mei, mi-a placut teribil coloritul lor :)
      sa ai o saptamâna cat mai roz!

      Ștergere
  11. Doamne, cat sunt de frumoase floricelele si reflecta atata veselie in jurul lor.
    O seara minunata si-o noua saptamana binecuvantata cu impliniri si multe multe bucurii va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Stefi draga!
      de unde aduni tu atâta buna dispozitie si cum de gasesti timp sa o împartasesti cu cei din jur?! esti de admirat!

      Ștergere
  12. Primavara ne aduce cele mai gingase flori , mai inedite miresme si culori, menite sa ne bucure sufletul,superbe toate pozele!
    Îmi plac mult!
    O saptamana cat mai usoara iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult Iulisa! si tie o saptamâna vesela si parfumata, precum florile de mai!

      Ștergere