marți, 21 februarie 2012

Gogoșile si măștile

Ce legatură au unele cu altele ?! Păi... când simți că nu te mai poți abține și îți vine să mănânci tot platoul cu gogoși, atunci îți pui masca pe figura :)) Doar cu ochii și cu nasul mai poți savura!




Helau, Olau, Alaaf!!!

31 de comentarii:

  1. Am vazut sub gogosi, pe farfurii, niste imagini foarte frumoase. Poate o sa le poti expune candva(schnell), te rog. Fiecare cu ce-l doare:), gogosi oricum nu am voie. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca adresa e-mail din blog-profil este corecta, ti-am trimis fotografiile cu pricina :))
      Gânduri bune!

      Ștergere
  2. Imi plac ideile tale, creatie, inegnioase! iar platoul acela ma face sa salivez! si nu am masca :((((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) fa-ti repede o masca ;)) Mi-a placut, Alicee! haios comentariul!

      Ștergere
  3. Nu e foarte clar: care-s gogosile si care-s mastile?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Gogosiiiii! Miamm...Tare frumoasa masca! Ai putea participa la un concurs de masti in Venetia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. masca am cumparat-o anul trecut la carnavalul Venetian, dar ... costumul reprezinta "grosul"! ce frumusete de rochii am vazut, câte detalii, ce bun gust!

      Ștergere
  5. Oh, My God! Gogoşi de gogoşi!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Tine tu masca pe fata si da-mi mie gogosile, ca nu ma supar! Iamiiii! Foarte bune, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) adevarul este ca am mancat atâtea gogosi in aceste ultime doua saptamâni, încat zau... din partea mea, sa nu le mai vad pâna la anu'!

      Ștergere
  7. Ce chinuri groaznice se mai inventează să fie omul chinuit :lol: !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu degeaba e carnaval pe la voi!Masca e foarte frumoasa!
    Gogosile...se intrec una pe alta la cat sunt de ...umflate si pline de bunatati:).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Angi draga! masca e din Venetia, o amintire de anul trecut.
      Gogosile... sa nu le mai vad un an! :))

      Ștergere
  9. "Gogoşile şi măştile"
    Un titlu care ne invită cu prietenie să vedem şi să ne servim din
    dulciurile apetisante, frumos prezentate, şi să ne închipuim că
    gustăm şi noi ceva dintr-ale...carnavalului.:))) Parcă mâine e
    "Aschermittwoch" (Miercurea cenuşii)...
    Da, noroc că e vorba (la propriu !) de gogoşi şi de măşti de carnaval.
    Că de ..."celelalte" , întâlnite zi de zi, gogonate şi înşelătoare,
    cam suntem sătui...Bine-a zis, cine-a zis : "alte măşti....aceeaşi piesă!"
    Totul e să încercăm să ne bucurăm cât putem mai mult de orice care ne
    face plăcere! Mulţumim lui Carmen pentru ingenioasa suită de imagini
    culinare care ilustrează plăcut acest moment al anului !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate, mâine se încheie Carnavalul. Astazi se danseaza fara întrerupere :)) cine poate. Cine nu a mancat prea multe gogosi ;)
      Multumesc mult pentru aprecieri, draga Marco Polo!
      Da, gogosile reale, sunt delicioase dar bombe cu calorii; gogosile figurativ, sunt scârboase!

      Ștergere
  10. Ai mai prins gogosile alea la un leu bucata pudrate cu zahar si fierbinti?
    Cea din stânga îmi face cu ochiul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmmm, daaaaa! se faceau în coltulstrazii, lânga poarta liceului. Eu prefram (si acum) placintele cu brânza - langos. Costau 2,50 si mâncam trei colege din una!
      Si-mi mai amintesc de covrigii si cornurile de 25 de bani si de ciocolata cu un leu :) ce vremuri faine!

      Ștergere
  11. Simpatica gogoasa cu inimioara! Masca e pur si simplu fermecatoare! Imi plac festivalurile de gen, costumatiile si chipurile oamenilor, parca mai luminoase ca oricand.
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, lumea se bucura din plin! veselia e deplina!
      O seara faina si tie Xaara draga!

      Ștergere
  12. mare ghinion ca nu am o masca la indemana...dar nici gogosi :)
    gogosi cu stracciatella nu am mancat inca :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) masca nu ajuta pra mult... doar 5 minute ;))ideea e buna, practica însa ne doboara :)) Pupici

      Ștergere
  13. Doamne, şi Masca de fier a lui Ludovic de-aş avea-o pe faţă, tot aş încerca să strecor pe sub ea bunătăţile acelea de gogoşi Irezistibile! :lol:

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) hai ca asta e chiar draguta! :)) simpatic comentariul tau! multumesc, o seara faina!

      Ștergere
  14. nu ma pot abtine cand vad gogosi cu crema de vanilie

    Carmen, test de sinceritate: cate gogosi ai mancat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe zi, sau în perioada Fashingului? :)
      daca ma întrebi câte din cele fotografiate aici... din toate! jumi-juma, cu "jumatatea mea" ;)

      Ștergere
  15. Răspunsuri
    1. e o masca originala vnetiana :)
      Gata, de mâine punem cenusa... Gogosi si carnaval, la anul.

      Ștergere
  16. Ce simpatica sunteti si cu masca! Iar gogosile sunt atat de apetisante... o delicatese!:)
    O zi minunata va doresc! :)

    RăspundețiȘtergere