luni, 16 ianuarie 2012

Pink monday - Prieteni

De peste mari si tari, din neguri de timp, prietenii îsi amintesc totdeauna de cei dragi...

"Nu rupe firul unei prietenii, caci, chiar daca îl legi din nou, nodul ramâne." – Octavian Paler
"Nu are nicio noima sa cersesti prietenia." – Antoine de Saint Exupery
"E mai rusinos sa nu ai încredere întrun prieten decat sa fii înselat de el." – Arthur Schopenhauer
"Prietenia îndoieste bucuriile si înjumatateste necazurile. – Francis Bacon
"Un prieten de interes este mai primejdios decât un vrajmas." – Constantin Alexandru Rosetti



Doresc tuturor o zi de luni cât mai placuta si senina!
PS: Nu stiti înca ce este Pink mondays?! Aflati aici: cybershamans.blogspot.com la Karmapolice
(tabel de înscriere)
PS: Urmaresc stirile...

22 de comentarii:

  1. de aur cuvinte...fara prieni am fi injumatatiti...si cui ii plac jumatatile de masura?
    o zi cu adevarat pink iti doresc draga mea draga...pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. putini sunt aceia ce se multumesc cu jumatati de masura! si eu sunt între cei ce vor totul sau nimic ;)
      pupici. O zi de luni roz, si tie, draga mea Pandhora!

      Ștergere
  2. Cuvinte foarte frumoase, fără îndoială!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. ce bine-mi pare ca mi-ai scris! ieri am schimbat setarile asa încat raspunsurile sa fie posibile imediat la comentarii si... zau ca m-am gândit la tine. Mi-a fost teama ca nu ai sa mai poti lasa mesaje. Uf... bine ca e totul ok! :) si tie o saptamâna faina! pupici.

      Ștergere
    2. Nu, e totul perfect. Mersi frumos ca te-ai gandit la mine, pup :-)

      Ștergere
  4. Nu voi rupe firul prieteniilor frumoase! O saptamana buna, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. experienta de viata si sensibilitatea acestor carturari de renume, pe care i-am citat aici, le-a permis exprimarea acestor pure adevaruri, pe care le-au transmis ca sfaturi celor ce au "minte" sa le urmeze.
      Zau ca eu traiesc gustul amar al unei prietenii "legate din nou". Una din prietenele mele cele mai bune... îmi este drag sa-mi amintesc vremurile vechi si în memoria lor, întretinem dupa o "furtuna", o "a doua prietenie", dar... nimic nu mai este ca înainte!
      O minunata saptamâna si tie, Miela draga!

      Ștergere
  5. cuvinte frumoase! sa-ti traiasca prietenii:)...zi pink iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa traiasca! si ai mei, si ai tai, si noi pe lâna ei :))
      Multumesc! o pink monday si tie! :)

      Ștergere
  6. Am o rugăminte!
    Voi lipsi din blogosferă două zile dar am pregătit cea de-a 23-a participare ...
    Dacă nu cer prea mult o să vă rog să mă treceţi pe onoranta listă miercuri.
    La întoarcere voi recupera absenţa!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu multa placere! multumesc mult pentru pregătirea în avans a postarii Miercurea fara cuvinte! respectul și considerația mea!
      Sa ai noroc sa rezolvi ce ai de rezolvat, oriunde vei fi!

      Ștergere
  7. Este atat de mult adevar in acele cuvinte!
    Imi place nespus imaginea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca-ti place imaginea si ca citatele alese de mine te-au emoționat.

      Ștergere
  8. Prietenii reprezinta pana la urma familia
    noastra spirituala ,cei care ne ajuta cu
    o vorba buna ,pentru ca, avem nevoie sa ne
    mentinem echilibrul,cei care ne inteleg ,
    ne incurajeaza, sunt ca o mana ocrotitoare
    ce ni se intinde atunci cand suntem in
    impas.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. câte adevaruri ai rostit aici, Steliana draga!
      chiar daca suntem doar prietene virtuale, eu ma bucur mult ca te-am cunoscut!

      Ștergere