joi, 26 ianuarie 2012

O floare... mai multe flori



Alte propuneri? ;)

16 comentarii:

  1. esti plina de idei :))
    am trecut sa-ti spun somn usor...pup >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stii cum se numesc oamenii care au idei? :))
      multumesc. Un weekend fain îti doresc. Pupici

      Ștergere
  2. Floarea şi florile se armonizează şi se completează reciproc. Sunt frumoase mnelodiile ce ni le-ai dat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ti-au placut! un sfârsit de saptamâna minunat!

      Ștergere
  3. Roxette este una dintre favoritele mele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa-mi merge si mie ;) de la Roxette nu exista nicio melodie care sa nu-mi placa!

      Ștergere
  4. Grozave piese Carmen!
    Puteam sa bag mana in foc ca aveau sa imi placa toate melodiile propuse aici de tine...
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oricât de diferite suntem, simtim de multe ori foarte asemanator. Pupici

      Ștergere
  5. Am ascultat cu placere selectia ta, admirand tapițeria cu motiv floral.Și frumusețea florilor din videoclipurile care le celebrează, cum e FLOWER IN THE RAIN by Jaci Velasquez. Weekend frumos, avem Vis la poveste! Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu, ca artista, cunosti bucuria de a descoperii frumuseti, în micile amanunte; este atât de usor... ajunge doar sa privesti atent de jur împrejur...asa-i? ;)
      Dupa ce am oferit flori, ma înscriu si cu vise, bineînteles :)
      sa ai un weekend parfumat! pupici

      Ștergere
  6. FOARTE relaxant şi reconfortant cu viscolurile şi zăpezile astea de afară !!! Chiar dacă se zice că "NU se face primăvară cu o floare!" eu unul am simţit primăvara MULT mai aproape acum !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucura cuvintele tale! cine pastreaza primavara în suflet, este vesnic tânar!
      PS: pe aici la mine, a plouat toata ziua, ca-n noiembrie! Vreau si eu zapada! ;)

      Ștergere
  7. Tu esti o floare printre flori ,care ne inmiresmeaza
    zilnic cu parfumul dragostei si al primaverii
    vesnice!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cuvintele tale sunt magulitoare...
      Sa ai un weekend cât mai placut, draga Steliana!

      Ștergere