duminică, 1 ianuarie 2012

La mulţi ani, 2012!


Am petrecut ultimele ore ale anului 2011 si primele ale lui 2012, pe vaporasul Perla Altmühl (Panoramaschiff Altmühlperle) în Kelheim - Parcul natural Altmühltal, pe canalul Dunării si trebuie sa spun ca am trait o experienta deosebita!
Am plecat din Augsburg la ora 16, cu un autocar si am urcat la bordul navei, aproximativ doua ore si jumatate mai târziu. În portul Kelheim asteptau ancorate cinci vapoare împodobite cu becuri colorate, ce împrastiau pe Dunare o lumina feerica. Primirea oaspeţilor s-a facut cu un pahar de şampanie si la ora 19 capitanul a ordonat ridicarea ancorei.
Dupa o scurta tura de recunoastere pe vapor, ne-am ocupat locul si am facut cunostinta cu celilalti meseni. Atmosfera de buna-dispozitie a fost permanent întretinuta de animatorii ce s-au plimbat printre mese, facând tot felul de ghimbustiucuri si de formatia de muzica, ce ne-a rasfatat cu un program excelent, compus din melodii vechi si noi, valsuri, tangouri, muzica de divertisment, blues-uri, hit-uri pop si prelucrari folclorice. Chelnarii au alergat permanent, reusind sa ne satisfaca fiecare dorinta îninte de a fi rostita, iar meniul a fost unul copios si plin de delicii. Terasa vaporului a fost un refugiu excelent dupa reprizele de dans si cu toate ca întreaga noapte a fost lapovita, puntea superioara a fost constant aglomerata ( "Perla Altmühl" a fost construit în 1994 de către şantierul naval Lux în Mondorf pe Rin. Vaporul are o lungime de 50 de metri, o lăţime de 10,5 metri şi o capacitate de 600 locuri, pe doua punti - 300 locuri în restaurantul acoperit si înca 300 locuri pe puntea superioara, în aer liber. Pentru noaptea de Revelion, la bord au fost 300 de invitati.).
Una din curiozitati/atractii, a fost produsa de trecerea printre ecluze, dar momentul culminant al noptii a fost bineînteles focul de artificii - la cumpăna dintre ani. Cele cinci vapoare s-au întâlnit si s-au salutat prin semnale acustice intense, întrecându-se cu clopotele bisericilor din port. De jur împrejur, florile incandescente si vesel colorate, au luminat cerul într-un dans deosebit de impresionat.
Orele ce au urmat s-au scurs ca întrun vis, muzica si antrenul aducând în ringul de dans toti invitatii.
O ciorba acrisoara a încheiat festinul si debarcarea s-a produs în jurul orei trei.
Am ajuns în propriul pat la ora cinci si jumatate si primul somn din anul 2012 a fost adânc si odihnitor, cu o placuta senzatie de plutire.
Petrecerea de Revelion pe Dunare a fost
o experienta nemaipomenita!

La multi ani, tuturor!

16 comentarii:

  1. La Mulţi Ani, Carmen!
    Îţi doresc să ai parte de un an mai bun, cu multe bucurii, împliniri, fericire şi bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  2. La Mulți Ani, Carmen !
    Foarte frumos ai povestit cum ați petrecut Revelionul pe Dunăre, foarte reușite și videoclipurile, parca am fost și eu acolo, cu voi !

    RăspundețiȘtergere
  3. L Încă o dată la mulți ani, draga Carmen ! Sa ai si tu un an bun, cu sanatate si tot ce iti mai doresti !
    Dar cum se face ca imi scrii pe blog ”la multi ani” la un articol de acum o luna, cand eu am mai publicat de atunci mai multe, unul chiar azi ?!...

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani !

    Pace si Lumina ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani, Carmen! Sa ai parte de un an frumos si plin de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  6. La mulţi ani fericiţi, dragă Carmen! Multă, multă sănătate, bucurii şi împliniri! :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani fericiti cu bucurii si impliniri !
    cu drag,
    Adina

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine te-am gasit dragalasa mea prietena in noul an care sper sa fie
    atat pentru tine, cat si pentru intreaga familie unul fructuos, sanatos si deosebit de frumos.
    Ani multi blogului tau unde ne daruiesti cu atata generozitate informatii de o mare valoare si unde pui atata suflet!

    RăspundețiȘtergere
  9. excelenta descriere...parca am fost acolo :)
    la multi ani pe 2012!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos! Sa va fie de bine! Cu ocazia aceasta ne-ai amintit de Befreiungshalle :)
    La multi ani! Va pupam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Excelentă petrecere de Revelion şi foarte reuşită descrierea sub formă de text şi imagini!
    Pentru dansatorii participanţi, s-a auzit invitaţia prin portavoce:
    "Alle Man an Deck,
    Der Kapitän ist weg!"
    Mult noroc în noul an!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce idee grozava, sa treci pragul dintre ani intr-un vaporas !!!
    Se vede, ca a fost o seara de neuitat ...
    An Nou Fericit, draga Carmen !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce frumos ati petrecut... La multi ani, Carmen! Noul an sa fie exact asa cum va doriti.

    RăspundețiȘtergere
  14. Abia acum ajung in situatia de a putea posta un comentariu: Sa aveti un 2012 mai bun decat se prevesteste si sa va fie 2011 cel mai negru an din viata!

    RăspundețiȘtergere