duminică, 15 ianuarie 2012

Dincolo de negură



Fotografii înscrise la rubrica Life in pictures Felicitari celor ce mi-au luat-o înainte cu înscrierea: Vulturesti, Luiza, Nima, tu1074, DANI, geanina, mada - smalldot!

35 de comentarii:

  1. Dicolo de negura ...n a z u i n t e !
    >:D<

    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  2. Te invidiez ca ai parte de asemenea peisaje.

    RăspundețiȘtergere
  3. :) de data asta ti-am luat o inainte...data viitoare te las pe tine...imagini superbe pline de iarna...vreau si eu un pic:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dincolo de negura e albul zapezii si fuioarele cetii ... Splendid ! O zi buna miine, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  5. Costin,
    hmm, din pacate nici în orasul meu nu e iarna, dar... la 100 de kilometri spre Alpi, am gasit zapada dorita! :)) cunosti zicala "cine cauta, gaseste"...

    RăspundețiȘtergere
  6. Geanina,
    :)) ma bucur ca ati fost primii, altfel nu aveam nici un pretext sa va dau Pinguri :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Dani,
    minunat te-ai exprimat!
    multumesc mult! si tie o duminica de vis! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Tare frumoase sunt aceste peisaje de iarnă,dar pentru mine dincolo de negură e primăvara :)!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulțumesc,doar acum am văzut ping-ul !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. imi place ceata...peisajele par incremenite in timp...ele si frumusetea lor...

    RăspundețiȘtergere
  11. Ceata le da o aura de mister!
    Frumoase fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  12. Tu1074,
    vine si primavara :) spre ca doar prin martie. Pâna atunci, sper sa avem atâta zapada, sa-mi fac pofta pentru un an de asteptare.
    O duminica minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Pandhora,
    :) când am cautat titlul pentru aceasta postare, o clipa m-am gândit si la " clipe încremenite" :)) Vezi cât de aproape simtim? :)

    RăspundețiȘtergere
  14. :)) am urmarit ceasul pt ca am vrut sa fiu prima, dar Vulturesti a fost mai rapid. Felicitari tie pt fotgrafiile superbe si pt peisajele de care ai parte. Este un loc extraordinar! Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  15. Melly,
    :) este fascinant dansul cetii...ai dreptate, ceata le da o aura de mister.
    Sa ai o duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
  16. Anastasia,
    si în orasul meu, zapada se lasa muuult asteptata :( Si mie mi-e dor sa fac în curte un om de zapada.
    Din fericire, daca vreau schi sau sanius, nu trebuie sa merg decât ~100 km. în directia Alpilor :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Luiza-Cristina,
    important este pâna la urma, faptul ca participam, prezentam fotografii de calitate si ne face placere sa comunicam unii cu altii.

    RăspundețiȘtergere
  18. Dincoace şi dincolo ...
    Deosebite imagini, mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  19. Arata foarte frumos. O duminica placuta,Carmne!

    RăspundețiȘtergere
  20. Superbe fotografiile. O duminica placuta iti doresc! Ciprian!

    RăspundețiȘtergere
  21. Doru,
    simpatic jocul de cuvinte, multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Ana,
    multumesc :)
    O duminica tihnita îti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  23. Ciprian,
    multumesc mult! si tie, o duminica de vis!

    RăspundețiȘtergere
  24. frumos, frumos...fara cuvinte :)
    duminca faina Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  25. Rokssana,
    :)) fara cuvinte este miercurea ;)
    Mltumesc mult, o duminica minunata si tie!

    RăspundețiȘtergere
  26. Dincolo de nori e soare! :) Superbe fotografii! O saptamana excelenta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc! si tie un start bun în saptamâna ce urmeaza. :)

      Ștergere
  27. vai ce de zapadaaa...la malul marii a fost un soare stralucitor azi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. zapada cum n-a mai fost în ultimii 30 de ani! Austria a trait saptamâna trecuta un mic haos :)

      Ștergere
  28. E acum negură, dar va fi şi soare... Păcat că nu întotdeauna zăpada se împacă cu el!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo, ba da! iarna, pe vârf de munte, amiezile cu soare sunt cele mai placute si atunci ai nevoie neaparat de ochelari de soare si crema uv protectoare! Pentru ca orele pline de lumina sunt putine, zapada nu se topeste chiar asa repede. Si în general - daca iarna e iarna, ninge înmod regulat, deci stratul de nea se reîmprospateaza.

      Ștergere
  29. Fotografiile tale mi-au trezit un dor năpraznic de munte și de zăpadă, deși sunt o friguroasă !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca te îmbraci bine, o plimbare pe neaua scrâsnind sub fiecare pas, în mirificul peisaj, este un adevarat cadou pentru suflet!
      Sa ai o saptamâna minunnata! pupici, Zina draga

      Ștergere