luni, 9 ianuarie 2012

Ce conteaza câți ani ai?!

Pentru o luni vesela si roz, propun sa vizionam un videoclip deosebit de haios (primit pe mail, de la prietena mea Aurelia).

Daca doriti ca ziua de luni sa treaca mai repede, participati la Pink Monday/Karma Police :) Va puteti înscrie aici.
Doar împreuna, vom învinge monotonia zilei ;)

22 de comentarii:

  1. Superb baietel si de micut este un bun actor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super:))). O saptamana minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nima,
    multumesc mult! si tie happy pink monday! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Steliana,
    dulce foc! nici nu te poti supara pe "obrasniciile" lui ;))
    Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Demult n-am mai ras asa la un clip! E foarte tare! Sa ai o saptamana vesela!

    RăspundețiȘtergere
  6. Max,
    dragalas! cred ca doamnele si domnisoarele vizate direct, au avut parte de o întâlnire deosebit de amuzanta :)
    Sa ai o luni roz! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Robert,
    ma bucur ca ai prins gustul Pink Mondays si ca te-ai înscris la Karmapolice.
    Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  8. Minoki,
    fie ca toata saptamâna sa-ti fie vesela! Numai gânduri bune :)

    RăspundețiȘtergere
  9. O senina saptamana sa avem cu totii !! P.S. e dragut foc michiduta al mic

    RăspundețiȘtergere
  10. De fapt starea sanatatii mele s-a agravat si am zis cat mai traiesc sa mai apuc sa ies si eu prin lume:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Un clip minunat! Mi-am început săptămîna rîzînd în hohote. Mulţumesc, Carmen. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Cum să nu zâmbeşti când vezi un "drăcuşor" aşa simpatic? O săptămână minunată îţi doresc Carmen!
    Nu am fost la munte în această perioadă. Altfel fiind aproape de Sibiu... poate acceptai o invitaţie. La Zărneşti ai fost?

    RăspundețiȘtergere
  13. forte simpatic copil :)))! trebuie sa incerce la actorie!...saptamana frumoasa...

    RăspundețiȘtergere
  14. Se vede ca o are-n sange :) O saptamana frumoasa va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Vai ce m-am distrat !! ce tare este puştiul şi mai ales ce bine-si joacă rolul !! aproape nu-mi pot imagina ce este în mintea femeilor „vizate”

    Mulţumesc frumos !!

    PS l-am copiat , nu m-am putut abţine .

    RăspundețiȘtergere
  16. :)Chiar mi-ai colorat ziua de luni Carmen!
    La multi ani voua!
    O minunatie de baietel:))!

    Si cel cu cosuletul e dulce cu Adidasi si petale cu tot!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ne amuzam stiind ca este o gluma buna, un rol invatat si jucat cu talent de pusti, dar daca in viata reala ar sta situatia tot asa, cred ca doamnele s-ar infricosa de tupeul tanarului, direct proportional cu inaintarea in varsta.

    RăspundețiȘtergere