joi, 5 ianuarie 2012

Răsărit sau asfinţit


Am găsit astăzi la Vera, o minunată baladă de dragoste. Textul îl prezint eu aici, melodia vă invit sa o ascultaţi la Vera.
Time has come, what's done is done
It's time to move on
To another place, another space,
maybe circling some other sun
Don't ask why, don't ask how
I still can't explain
To say goodbye, goodbye for now till I see you again.

In the sunlight that's where I'll be
In the moon night close your eyes, you will see me
In the sunrise in the twilight
I'll be the morning and the evening star
I will be there with you wherever you are.

Life is strange, such joy and pain
The betrayal and the kiss
It maybe meant to be, maybe destiny
Leads us down a path like this
Child is born, true love is sworn
All the in-between
Well you walk on, walk on until the path is gone
Learning love is the only everything.

So it's goodnight, things go wrong
but it's alright
We're all just passin' through here
At the speed of light.
(Celeste Prince -Wherever You are)
Si... ca o completare, cugetaţi la adevărul profund al citatului pe care-l prezintă astăzi Pandhora...
Poate va veti alina un dor, poate veti schimba ceva în viata voastra, poate veti lua decizii importante, poate gândul va va duce la amintiri placute, poate...

PS: Se spune că în noaptea de Bobotează, tinerele fete îşi visează ursitul; pentru aceasta, îşi leagă pe inelar un fir roşu de mătase şi îşi pun busuioc sfinţit sub pernă.

18 comentarii:

  1. frumoase pozele , chiar foarte frumoase.
    eu nu cred in ce se spune, dar cine stie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, am trecut sa-ti las o imbratisare si ganduri bune! Multumesc pentru recomandari, fug la Vera, via pandhoraa! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si rasarit si asfintit ! N-as putea alege. Soarele in vesminte de gala ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasă baladă :)
    Soarele pe aripile iubirii, ce ar putea fi mai frumos...

    RăspundețiȘtergere
  5. Soarele iubeste pamantul,noi oamenii avem nevoie de iubire sincera,pentru ca ea ,este viata sufletului.
    O zi binecuvantata iti doresc
    minunata mea prietena!

    RăspundețiȘtergere
  6. "life is strange,such joy and pain"
    cuvinte dincolo de adevar...multumesc Carmen pentru emotia pe care mi-ai declansat-o >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Piesa de la Vera am ascultat-o, voi ajunge şi la Pandhora.
    Sunt încântat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mirela,
    sa ai un weekend minunat! pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Dani,
    asa este! soarele este superb, si la rasarit si la asfintit, si vara si iarna, primavara sau toamna :)

    RăspundețiȘtergere
  10. BD,
    chiar asa! nimic nu poate fi mai frumos! ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur ca ti-a placut piesa!
    Eu o ascult deseori, caci imi place tare mult!

    Te pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Steliana,
    asa este, draga mea! fara soare, nu am mai avea bucuria zilei. Fara iubire, nu am mai avea bucuria vietii...

    RăspundețiȘtergere
  13. Max,
    :) ma bucur! Toti cei ce ne-am adunat aici, suntem "pe aceeasi lungime de unda", asta e clar!

    RăspundețiȘtergere
  14. virusverbal,
    multumesc, deasemenea! un An Nou cu sanatate si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  15. Vera,
    multumesc mult! eu nu o cunosteam. Pupici

    RăspundețiȘtergere