marți, 6 decembrie 2011

Ziua internationala a Aviatiei Civile


(fotografiile le-am facut întrun zbor peste Alpi)
ICAO (engleză International Civil Aviation Organization), este o agenție a Națiunilor Unite, înfiintata la data de 7 decembrie 1944, în orasul canadian Montreal. Se ocupa cu codificarea si întocmirea unor principii și tehnici de navigație aeriană, internațional valabile și se îngrijește de planificarea și dezvoltarea transportului aerian internațional pentru a asigrura o creștere în siguranță și în ordine. Acest eveniment istoric cu o deosebită semnificaţie, se celebrează anual - pe 7 decembrie, mentionându-se succesele realizate în domeniul aviaţiei civile.
Cer senin pilotilor si echipajelor de bor, din lumea întreaga!

(prima fotografie dateaza august 1999, când fetele mele au zburat pentru prima data cu TAROM-ul, pe ruta Sibiu-Bucuresti-Constanta si retur), a doua este fotografia unui fost coleg de-al meu de liceu, care si-a îndeplinit visul din adolescenta si a devenit pilot)

5 comentarii:

  1. ce-mi place a doua poza, peste Alpi
    foarte faina
    dragute fetitele, sa-ti traiasca si sa-ti aduca numai bucurii!
    si cum ziceai ca se ureaza?
    aha, Cer Senin Pilotilor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci este ziua cand nu avem numai capul in nori... :lol:

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, este Ziua celor care au şansa să-l prindă pe Dumnezeu de-un picior! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiam ca ICAO e nascuta in aceeasi zi cu mine, am si fost acolo, la Montreal :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. desi multi se tem sa zboare, eu ma simt extrem de confortabil in avion. Am incredere ca oamenii aia care stau in cabina sunt perfect antrenati, instruiti si sunt gata sa faca orice pentru ca noi sa calatorim in deplina siguranta si confort.

    RăspundețiȘtergere