vineri, 9 decembrie 2011

Un tramvai numit...

... nu, nu "dorinta"! Nici "speranta" nu se poate numi tramvaiul cu care am calatorit eu azi-dimineata!
Mmmm... este un tramvai caruia înca nu i-am gasit denumirea potrivita... poate ma ajutati voi? :)
În drum spre serviciu, schimb trei mijloace de transport si de când încui usa casei si pâna când stampilez de intrare în firma, dureaza douazeci si cinci de minute. Totul se întâmpla identic si rapid, de ani de zile. Pentru ca prima cafeluta o servesc la birou, în drumul meu matinal, ma deplasez fara sa bag prea multe amanunte în seama - mai ales ca înainte de ora sapte, în aceasta perioada a anului, este înca noapte. Am abonament, deci nici macar grija perforarii biletului nu o am.
Ca de obicei, astazi am coborât la Königsplatz din autobuz si am urcat în tramvai, spre Göggingen când... am remarc ca ceva este ALTFEL! Lumina în tramvai era difuza, calda si... nu alba - ca de obicei. Am privit cu mirare lampile cu beculete galbene, portocalii si rosii si am descoperit ca între ele sunt aninate ghirlande de brad. Observând mai atent, am vazut ca geamurile sunt împodobite cu stelute aurii. Toti cei urcati odata cu mine, au privit la fel de nedumeriti mijlocul de transport în care ne aflam. Un angajat al AVG (agentia de transport "Augsburger Verkehrsgesellsachft GmbH") îmbracat în uniforma tipica soferilor, purtând în plus o caciulita rosie à la Mos Nicolae, s-a apropiat de noi zâmbind si cu voce calda ne-a spus: "Buna-dimineata! Multumim ca ati alesc sa calatoriti cu AVG! Doriti ceva dulce?" si dintro plasa, ne-a împartit pungulite cu jeleuri. Unii au ramas muti, uitând si sa multumeasca, altii au început sa râda, ca de o gluma buna. Eu am pus repede mâna pe aparatul foto, pentru ca altfel, fiecare ar fi crezut ca relatarea mea este pura fictiune!
Ei, ce ziceti? Ce titlu s-ar potrivi?! Un tramvai numit...?


25 de comentarii:

  1. Tiberiu,
    lipseste zapada... dar nu suna rau! :)) Multumesc ;)
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un tramvai numit ... surpriza!
    Un weekend de vis!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună CARMEN!
    Foarte frumos din partea lor!
    Bănuiesc că asta se întâmplă doar
    acum și poate și de Paște!
    Un weekend cu aromă de brad!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draguta initiativa, imi imaginez ce surpriza ai avut :-)))

    As zice ca este un tramvai numit...nerabdare :-P

    RăspundețiȘtergere
  5. Craciunel? Faina initiativa! Te face sa-ti doresti sa fie Craciun tot timpul :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Un tramvai numit NORMALITATE! E nevoie de foarte putin pentru a fi ferriciti!

    RăspundețiȘtergere
  7. Un tramvai numit...minunăție!
    Și eu aș vrea să merg cu tramvaiul acela. E tare frumos!
    Apropo de tramvaiul numit dorință, chiar aseară am fost la teatru si am vazut aceasta piesa...a fost frumos...

    RăspundețiȘtergere
  8. Die für Grossen und Kleinen glückspendende Bimmelbahn !

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca stiau ei ca se urca si o romanca si au vrut sa iti faca o surpriza...pentru ca...."La 9 decembrie 1894, Bucureştiul devenea o capitală în pas cu vremea sa, prin inaugurarea primei linii electrice de tramvai. Purtând numărul 14, tramvaiul electric circula de la Cotroceni până în mahalaua Obor şi retur, fiind prima astfel de linie de transport din România şi printre primele şi din Europa. Până la acea dată, pe străzile Bucureştiului circulau tramvaiele trase de cai. Odată cu electrificarea transportului au fost create noi linii de tramvai"...am citat de aici

    http://www.ziarullumina.ro/articole;1808;1;66473;0;Din-istoria-zilei-Primul-tramvai-electric-in-Bucuresti.html

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce dragute sunt autoritatile. Vreau si eu o tara ca afara! Intradevar minunat......ar putea fi un tramvai numit WOW;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca noi, maturii, ne bucuram la astfel de intamplari, ce sa mai spunem despre sentimentele pe care le au copiii atunci cand au parte de o astfel de intalnire?

    Se pare ca indiferent de locul in care traim, problemele cotidiene sunt destul de asemanatoare, de vreme ce si in Targu Mures tot mosul conduce autobuzul.....

    http://jumatati.blogspot.com/2011/12/un-autobuz-numit-dorinta.html

    RăspundețiȘtergere
  12. Un tramvai numit "stiinta si arta de a vinde" (marketing !) Cu niște globuri și jeleuri și-au făcut reclamă până în România ! Oricum, frumos. Așa ceva am găsit în hol la cabinetul (particular) stomatologic și a fost o surpriză foarte plăcută. Fără jeleuri însă !
    *Ai un ping la ARTE.

    RăspundețiȘtergere
  13. un tramvai...de poveste :)
    buna dimineata...pup Carmen >:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. pe ce planeta sunteti, vreau si eu?
    pe planeta mea recenta nici iz de Craciun...dar mai bine, ca oricum sunt singura si foarte departe...:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Carmen, abia astept sa vin in Germania, de data asta nu mai tin cont de nu stiu ce traseu, vin la civilizatie si distractie. Si la o prietena buna! O duminica frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. e bine si dorinta; a indeplinit dorinta multor oameni in acea dimineata :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu i-as zice "tramvaiul lui Mos Niculae". Ce zici?
    Prietena A.

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce frumos! Şi civilizat! Am citit mai sus prin comentarii, şi susţin chestia asta: parcă ar fi un strop de normalitate în această perioadă a anului.

    RăspundețiȘtergere