duminică, 23 ianuarie 2011

Prietenilor, cu drag

Alina, Anamaiana, AngiG, Angi13, Acuarele, Aurelia-Cici, AnaUsca, Andrei, Ana-Tartoras, Aurel, L'Automne, Bucataria-de-vara, BelleDeJour, Buimacii, Carmen Negoita, Carmen, Caius, Cristian, CosminStefanescu, Ceska, Dan, Delani, Ema, Elisa,Florin, Gabriela I, Gabriela N, Gabriela Pana, Gabriela S, Giulia, IoanSorinUsca, Iulia, Irina,Jacob,Joco,Kindchen,Lukluk, Link-ping,Mara,Mella, Mario, Maria, Mariana, Mirela, Mosu, Ninu, Nabadaiosul, OanaClara, Paul, Roxana, Se-cret, Simona, Sophie, Steliana, Stiuca-dela-Ulm, Teo, Tetris, Vaca verde, Vania, Vero, Victoria, World-of-Solitaire, Zâna.
PS: Apropo lalele...Va mai amintiti de Laleaua Neagra? :) Alain Delon a împlinit în noiembrie 75 de ani!

52 de comentarii:

  1. Mulțumesc pentru frumusețea asta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Se-cret,
    ma bucur ca-ti place buchetul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Le-ai trimis la timp!Am avut 3 lalele rosii,care au tinut o saptamana.Ma uit la vaza goala si mi le inchipui pe acestea de la tine.Sa ai o saptamana minunata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmmm...lalele...ma trimit cu gandul la luna mea de nastere, luna Mai.
    Esti tare draguta, imi vine sa te intreb daca esti adevarata? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Carmen! Parc-am si uitat ca de azi-dimineata mutam nameti de zapada prin curte :)) "Laleaua neagra" era romanul meu favorit la inceputul adolescentei ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ema,
    gând la gând, cu bucurii :)
    Si tu la fel, sa ai un start bun în saptamâna ce urmeaza!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sophie,
    ;) nuuuu, eu traiesc în Lumea Visurilor! :)) dar numai din când în când, când nu trebuie sa merg la servici, când nu trebuie sa aspir, sa calc, sa spal, sa fac cumparaturi si... mai stii ce fac persoanele care nu au acces în Lumea Visurilor. Nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Alina,
    ah, va invidiez! de azi dimineata citesc pe toate blogurile românesti ca ninge! Hm! la noi e un ger sec, de nu-ti vine sa dai pisica afara din casa! Am fost dealtfel precauti si nici nu avem pisica :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Lukluk,
    tot nu mi-ai spus, cum pot comunica cu voi?! :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc pentru aceste minunate lalele!
    Te pup si o saptamina "frumoasa"

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu stiu de ce nu mai apare rubrica de comentarii.
    Am tot incercat sa repar dar nu am reusit.
    Mai incerc...

    RăspundețiȘtergere
  12. Lukluk,
    încearca din pagina principala, Design -Setari - Comentarii - Afisati!
    sau: Postare noua - la subsolul paginii, ai Optiuni de publicare. Aici ai optiunea Comentariile cititorilor: Permiti sau Nu permiti
    M-as bucura daca hiba este de pe aici!
    Încearca. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  13. Asa am facut dar degeaba...
    O sa mai incerc.

    RăspundețiȘtergere
  14. Contribuție de lalele de altă culoare:
    http://www.flickr.com/photos/47458815@N00/5382097108/
    http://www.flickr.com/photos/47458815@N00/5381492385/

    RăspundețiȘtergere
  15. Un buchet superb de garoafe in miez de iarna.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc, Carmen!
    Laleaua neagra, ce vremuri ... :) M-am uitat de curand cu Copilu' la film; i-a placut :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Pentru ca esti tare activa,ai o nominalizare in blogolumea mea!

    RăspundețiȘtergere
  18. Se-cret,
    Multumesc mult! crini albi si lalele sângerii, excelenta combinatie! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Angi,
    chiar ca este miez de iarna! lalele pororcalii si galbene, contrasteaza puternic cu zapada de afara :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Tetris,
    ce fain ca se mai uita Copilu' cu tine la filme! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Angi,
    dau fuga sa vad! Multumesc anticipat! sunt deosebit de onorata, multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  22. Prietenii reprezinta pana la urma familia
    noastra spirituala,cei care reusesc cu o
    vorba buna si un gest frumos sa ne aduca
    echilibrul emotional la care atat de mult tanjim.
    Nu numai de data aceasta ,in general, faci
    tu de asa maniera sa aduci buna dispozitie
    celor din jur.

    RăspundețiȘtergere
  23. Multumim! Vin tocmai la fix sa inlocuiesca lalelele noastre deja ofilite.

    RăspundețiȘtergere
  24. Ciudat ca gindurile ne zboara citeodata in aceeasi directie. Dupa boboteaza cind am reimpachetat ornamentele de iarna am cumparat primele lalele. Sora mea cu care am telefonat mi-a povestit cite ceva din istoria lalelelor si ghiceste ce am intrebat-o la un moment dat? Iti mai aduci aminte...
    Cit de aproape ne aduc gindurile similare...ma bucur ca tu le asterni pe...blog!

    RăspundețiȘtergere
  25. Saru'manutzaaaaaaa!!!!!!! Ce frumuseteeeee,atat de proaspete si luminoase sunt .... ca miezul de portocala! Cu mare drag le primesc,draga mea,mersi frumos! Asa inceput de saptamana mai rar si uite cum o mica bucurie....iti mai aduce un strop de soare-n suflet!
    Iti trimit la schimb nametzi cati doresti,inca traim o frumoasa poveste de iarna in tara si-ti doresc si tie la fel din tot sufletul!

    Pupiiiiiici!!!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumes mult de tot!!! Un buchet foarte frumos,i-mi place!!!Apropos...Laleaua Neagra are 75...hmmm...cum trece vremea!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Ceska,
    am fost tare mândra ca am si eu în sfârsit lalele porocalii, ca ale tale :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Mara,
    pai cum era sa tin ascuns un asemenea buchet?! am simtit ca trebuie sa-l împart :)
    da... gândurile zboara, gândurile calatoresc peste munti, peste vai, peste timp...

    RăspundețiȘtergere
  29. L'Automne,
    multumeseeesc! de dimineata a început sa ninga si... înca nu s-a oprit! E iarna trimisa de tine, precis! :) te pup si eu

    RăspundețiȘtergere
  30. Joco,
    hmmm... 75 a împlinit! pe mine ma pune pe gânduri faptul ca... da, el a îmbatrânit, dar timpul nici pentru mine nu a stat pe loc!
    O zi placuta îti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Superb buchet. Iti multumim pentru gentilete. Tu intotdeauna te gandesti la ceilalti. :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Multumeeeeesc! Esti o dulce. :)

    http://www.youtube.com/watch?v=VXySbAW0ZOM&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  33. Anamayana,
    cu drag! m-ai facut sa zâmbesc cu remarca ta :) si sa-mi amintesc o faza simpatica, petrecuta la noi în familie. Eram sase la masa: eu, sotul, fetele si prietenii lor. Nu mai stiu ce fel de friptura am avut, nu conteaza; am servit musafirii (cei doi baieti) apoi sotul a indicat bucata pe care o dorea; pe platou au mai ramas trei bucati, doua apetisante si alta mai... rupta. Una din fete se repede la bucata pricajita si spune: "o iau eu repede ca altfel iar te sacrifici tu mama! ca tot timpul te gândesti doar la noi!" :) Gustoase erau toate, ca din aceeasi tigaie le-am scos :))

    RăspundețiȘtergere
  34. OanaClara,
    wow! :) un superb vals, parfumat si muticolor! multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  35. E clar, Carmen, vine primavara. Multumesc mult pentru atata frumusete.
    Si nu in ultimul rand, La multi ani, Alain Delon! Mereu mi-a placut acest actor.

    RăspundețiȘtergere
  36. AngiG,
    primavara o purtam în permanenta în suflte :) ca vine sau înca nu, ce conteaza anotimpul de afara?!

    RăspundețiȘtergere
  37. Frumoase flori. Imi plac lalelele cu parfumul lor discret si culori puternice. Frumoasa aniversare pentru Alain Delon. Are aceeasi varsta cu Florin Piersic al nostru, care pe 27 ianuarie implineste 75 de ani, ocazie cu care municipalitatea va denumi, in cadru festiv, maine seara, cel mai mare cinematograf din Cluj cu numele marelui actor. Cinematograful Republica se va numi Cinematograful Florin Piersic.

    RăspundețiȘtergere
  38. Gabriela,
    o minunata veste! deci 27 ianuarie va fi o mare sarbatoare! astept detalii la tine pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Sunt atat de frumoase!!!Multumesc draga mea...sa ai o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  40. Alain Delon, unul dintre barbatii care a stiut sa imbatraneasca frumos.

    RăspundețiȘtergere
  41. Gabriela,
    frumoasa remarca! :) asa este...

    RăspundețiȘtergere
  42. Sunt minunate!
    Acum le vad.
    Multumesc mult!...

    RăspundețiȘtergere
  43. Acuarele,
    :) daaaa, sunt ca pictate! cu placere! ;)

    RăspundețiȘtergere
  44. Eu abia acum l-am descoperit. Un buchet si pentru voi :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Simona,
    niciodata nu e prea târziu! ... un avantaj al florilor virtuale... nu se ofilesc niciodata! :))

    RăspundețiȘtergere