luni, 31 ianuarie 2011

Nominalizari... pe ultima suta de metri

Mâine se încheie etapa nominalizarilor pentrulBlog de blog 2010“ concurs organizat de scriitoarea Lucia Verona (juriu:  Lucia Verona, Simona Ionescu, Oana Stoica Mujea, Ştefania Coşovei, Matilda, Ioana Diaconescu, Adrian Năstase, Adi Hădean, Alex Mazilu, Chinezu, George Şerban, Horia Gârbea, Ionuţ Iancu. Partener: blogosphera.ro.) asa încât ma grabesc sa transmit preferintele mele:
 
1. Marele premiu – pentru că-mi place:
Gabriela Ilies
Tetris
2. Blog literar:
Blogul lui Mosu
Cristian Dima
Teo Negura
3. Blogul cu cel mai mult umor:
Nabadaiosul
Vania
4. Cel mai bun cititor/comentator:
Mariana- bunatati simple
Alina-invitatie la ceai
Lukluk
5. Cel mai bun blog de păstrarea memoriei:
  Zamfir Turdeanu'

6. Cel mai bun Blog politic/Blog economic:
Gabriela Savitsky
7. Cel mai informat blogger:
 Gabriela Neagu
Vaca verde
Elisa - gradina de vis sau cuelisa
8. Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă:
Iulia -cafea cu secrete
Minodora
vis-si realitate2
9. Cel mai bun blog al unui ziarist:
Călin Hera
10. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri:
Flavius Obeada
Daurel
11. Cel mai bun blog vizual (foto, grafică):
Florin Maghiar
Carmen Negoiţă
Maramuresh
12. Cel mai bun blog de sport:
-
13. Cel mai bun blog de muzică:
Teo Negură
14. Cel mai combativ blog:
Madi şi Onu (World-of-solitaire)
15. Cel mai activ blogger:
Roxana si Lizuca
Alegerea Sophie
Ceska si Dudu mic
16. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri:
Vania
Caius
17. Blogul pasiunii:
Irina - hainute colorate
Elisa - gradina de vis sau cuelisa
Mirela Pete
18. Premiul de popularitate:
Blogul lui Ninu
Se-cret

24 de comentarii:

  1. Mulţumesc din mult pentru nominalizare. Seară frumoasă, dragă tiză! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pentru nominalizare, Carmen. Recunosc ca sunt incantata si suprinsa in acelasi timp. Dar chiar nu cred ca merit eu Marele Premiu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabriela mi-a luat vorbele din gura ... multumesc mult de nominalizarea la asa categorie! Ma simt foarte onorata!

    RăspundețiȘtergere
  4. What, no nominees for Sports Blogs? I'm surprised, since futbol is so popular...

    RăspundețiȘtergere
  5. Sărut mâna,surprins și copleșit mulțumesc.Nu mi se cuvine cu siguranță că doar eu știu măcar 100 mult mai populari decât mine.

    RăspundețiȘtergere
  6. :) multumesc pentru gandul acesta...

    RăspundețiȘtergere
  7. Carmen, daca ceea ce propui tu pentru mine nu este la misto (categoria informata???? ) atunci raman a ta pasionata, prietena, de gradinarit si tot ce fac in viata. Te pup. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Elisa,
    cum îti închipui ca ar fi ceva la misto?! Te-am propus la doua categorii, pasiunea ta pentru gradinarit a uimit toata blogosfera! nu este nici un secret. Iar de informata, eu te consider foarte! ca e vorba despre retete culinare, vitamine, evenimente politice sau sociale. Te pup si eu

    RăspundețiȘtergere
  9. Carmen,
    Gabriela,
    Tetris,
    Ninu,
    Se-cret,
    Lukluk,
    Mosu,
    eu va multumesc ca v-am cunoscut! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Melissa,
    no nominations, sorry! this is my fault...I don't know anyone :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc muuuuuult!!Mi-ai facut o asa surpriza!!!Ma simt mai mult decat onorata!!!!

    Te imbratisez muuuuuult!!!

    Irina

    RăspundețiȘtergere
  12. Irina,
    vacanta placuta în continuare! te pup

    RăspundețiȘtergere
  13. Vai Carmen,multumesc multtt !!!
    Ma onoreaza!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mariana,
    toti cei nominalizati de mine aici, îmi sunt tare dragi!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc pentru nominalizare! Oare nu esti prea indulgenta cu mine?

    RăspundețiȘtergere
  16. Gabriela,
    aici e blogul meu si deci am voie sa-mi spun parerea absolt liber :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Ah, n-am observat pana acum.M-am mirat tare ca m-ai bagat in seama in nominalizarile tale. Eu am impresia ca nu fac nimic la blog :))

    Sorry, uneori imi scapa unele postari, mai ales daca sunt doua,puse la scurt timp una dupa alta.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  18. Sophie,
    :) sa vedem cât de bagate în seama de catre juriu, sunt nominalizarile mele! tare m-as bucura sa intre în finala preferatii mei :)

    RăspundețiȘtergere
  19. pentru mine conteaza doar gestul tau, in rest...nici nu inteleg mare lucru din asta, ca sa fiu sincera :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Sophie,
    nu te intereseaza sau nu pricepi? Daca esti bloggerita... ar trebui sa faci ceva sa întelegi :) Oricum, eu te-am nominalizat serios!
    Noapte buna! si o saptamâna faina!

    RăspundețiȘtergere
  21. Noi cele mai active? oau...multumim de apreciere si de nominalizare! E o onoare!
    Te imbratisam!
    Cu tine imi beau putina cafea dimineata, atat cat imi permite bebe mic :) Esti ca o fereastra deschisa prin care intra aer curat.

    RăspundețiȘtergere
  22. Roxana,
    si eu va urmaresc evolutiile zilnice si ma amuz copios. Eliza este o dulce! Va pup.
    PS: când vine pe lume surioara cea mica?

    RăspundețiȘtergere