duminică, 8 august 2010

MARTINI Royal

Hmmm, delicios acest cocktail! Mara, multumim pentru reteta!
Pentru cei ce nu cunosc germana, traducere de pe blogul Marei:
"Multumita vizitei mele la coafor, sunt la curent cu ce mai e nou în viata celor "Rich and Famous" (frumosi si bogati): anul acesta se poarta rozul. Nu, nu în moda vestimentara ci în cea a bauturilor alcoolice.
Si câstigatorul este: Martini Royal!
Acesta a avut onoarea de a fi invitatul oficial - la Life Ball 2010. Culoarea lui roz confera placere de a trai si radiaza optimism. Iata reteta: într-un pahar umplut pe jumatate cu cuburi de gheata, se adauga Martini Rosato (ultima creaţie din seria Martini), apoi Asti Martini (Martini Prosecco) şi o portie mica de Soda (apă tonica); pentru aromare, o felie de lamaie. Proportiile? nu e nevoie neaparat sa le cunoasteti! le stie precis Buttler-ul d-voastra personal!"
PS: Draga Mara, am probat reteta pe când Buttlerul era în concediu :) dar ne-a reusit la ochi :))
Recomand reteta prietenilor: Alina, Fly, Ceska, Donca, Roxana, AnaUsca, BelleDeJour, Tetris, IoanSorinUsca, Mariana, Vania, Elisa, Giulia, Caius, Orfiv, Natasa, Link-ping, Anamayana, MandiOnu, Mosu, Victoria, Lucian, Paul, Basse, Joco, VacaVerde, Irina, Nely, Acuarele, VisSauRealitate, Gabriela, CosminStefanescu,MicileMizerii, Iulia, Oana, Vero, PlanteDeLeac, EmaHategan, Lukluk, Zâna, AndiBob, AnaTartoras, Delani,Has, Cell, Jacob, CarmenMusatComan

8 comentarii:

  1. Vai draga mea Carmen,nu am citit multe postări ale tale!
    Ma întorc cu drag sa le citesc!
    O săptămână binecuvântatâ!

    RăspundețiȘtergere
  2. mmmm, suna delicios, multumesc!
    insa mi-ai adus aminte de un vin bun intr-o companie deosebita ... in Apuseni
    posibil sa gustam din nou din el mai devreme decat am crezut atunci
    iti doresc un inceput de saptamana grozav!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mariana draga,
    nu-i bai, ca postarile nu le sterg :))ai timp, cândva...
    O saptamâna minunata si tie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Fly,
    eu am baut prima data vin de Recas si îmi amintesc de gustul deosebit al vinului însa nu mai sunt sigura: sa fi fost oare vinul asa bun sau atmosfera de vis mi-a denaturat un pic gustul... :)
    Ma ofer voluntar sa mai testez o data...daca aduceti voi un litru doi :)))
    O saptamâna încununata de succese va doresc! (va produce implicit si pentru noi bucurii)

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Carmen... multumesc de reteta... am sa o încerc. Martini oricum este preferatul meu. Acum, fiind eu la vesnica economie, am cumparat un Vermuth Torino... merge si asta. Dar îmi voi închipui unul de asta smecheros, în compania voastra. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Giulia draga,
    noroc, sanatate si La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur mult ca v-a placut, eu inca nu am gasit Marini Rosato.Se pare ca "conorasenii" mei au fost mai repezi ca mine si au cumoarat toate rezervele Kauflandului. Sper ca la sfirsit de saptamina cind ajung in oras sa dau de el.
    Si cind o sa ne intilnim poate il mixezi si pentru noi:-)!!!
    Multumesc pentru traducere(sincera sa fiu te admir pentru vocabularul actual).
    Pe curind...

    RăspundețiȘtergere
  8. draga Mara,
    o traducere cuvânt cu cuvânt nu se poate face :) dar vad ca esti multumita si cu adaptatea ;)
    Abia astept septembrie, sa ne vedem si sa ciocnim un pahar, ca Martini Royal sau sekt, egal, important sa stam la povesti! te pup

    RăspundețiȘtergere