sâmbătă, 10 iulie 2010

Am cules ciresul

... sau ce a mai ramas dupa ce s-au înfruptat mierlele si alte înaripate :)
Anul acesta a fost un an rau pentru ciresul nostru. Exact pe când era plin de flori, a venit frigul si a plouat fara pauza, timp de doua luni. Gingasele flori albe au fost lovite de grindina si perioada a fost pentru albinute total neprielnica! Deci... asa cum ne-am asteptat, recolta a fost jalnica! Nu am putut sa mai fim darnici cu vecinii si colegii de serviciu. A ajuns doar pentru câte-o burta plina, în familie :)
Ei hai ca o mâna doldora mai e si pentru voi! Hmmm, negre, mari, pietroase, dulci si aromate...

8 comentarii:

  1. Foarte frumoase si apetisante ciresele tale,
    sa fiti sanatosi si sa beneficiati din plin
    de efectele miraculoase ale lor.
    Pentru mine este fructul preferat de care nu ma lipsesc o zi in sezon.

    RăspundețiȘtergere
  2. mmm... pe pofta mi-ai facut; pe aici au trecut demult; am mancat si eu o singura data pe saturate apoi pana sa ma dezmeticesc trecusera
    se duc repede...

    RăspundețiȘtergere
  3. Steliana draga,
    stiu ca ciresele au vitamina C, A si mult K ceea ce confera proprietati diuretice. Deasemenea carnea cireselor favorizeaza functionarea sistemului digestiv deci, ca orice fruct, este sanatate curata! La noi însa sunt destul de scumpe - 4-5 euro/Kg si daca stai sa socotesti ca un sfert sunt sâmburi si codite...ciresele sunt un fruct de lux.
    Duminica placuta Steliana :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Mosu,
    mai sunt cirese precis si la voi. Acum e sezonul cireselor de iulie-august, astea negre. (ele roz apar cel mai devreme, apoi cele rosii apar în iunie)Daca nu gasesti pe piata, hai ca mai am eu pâna mâine câteva :))
    O duminica frumoasa, Mosule :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am pus si eu pe blgo inspirata de tine si de ciresele primite sambata seara niste poze....
    PS In primele doua saptamani din august suntem cu gand si dor de duca....poate aterizat pe langa Augsburg si ne vedem la o inghetata????

    RăspundețiȘtergere
  6. Ceska draga,
    ne bucuram! suntem acasa si va asteptam cu drag si dor :))) precis Gâza e MARE de acum, si ma voi întretine cu el pe româneste, nu? Va pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Gaza nu stie prea multe pe romaneste dar iti va canta "melc, melc, cotobelc" si "umbla baba prin salon"... :-)
    Si daca te va ameninta ca te uda cu pistolul cu apa o va face astfel: mainile sus!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ceska,
    atunci nu-mi fac probleme :) vom avea multe de rezolvat :))) Va astept si pâna atunci, pupicuri :)

    RăspundețiȘtergere