joi, 17 iunie 2010

Vreme capricioasa

În Europa socotim ca vara începe din luna iunie. Practic pe data de 21 iunie, se va produce solstitiul de vara si ca urmare, vom avea ziua cea mai lunga si noaptea cea mai scurta a anului. Apoi ziua va începe sa scada si la echinoctiul de toamna va fi egala cu noaptea. Iata ca vara nici nu s-a instalat si pomenesc deja de toamna!
Anii trecut am avut vreme "normala", am petrecut mult timp în gradina, ne-am bucurat de fiecare floare ce a înflorit. Anul acesta însa, începând cu întâi mai, a plouat exagerat de mult si a fost mai tot timpul frig. La începutul lui iunie am avut câteva zile însorite dar luni 14 iunie, a fost ultima zi cu soare... De trei zile ploua din nou, fara pauza si meteorologii nu au vesti bune pentru urmatoarele saptamâni!
Cerul plumburiu apasa amenintator si greu.
Ropotul ploii a devenit melodia pe care ma trezesc si pe care adorm si va spun sincer, o urasc!
Trandafirii si-au pierdut parfumul si atârna încarcati de apa cu petalele patate. Ciresul arata bolnav, arunca toate fructele si asa putine! Capsunii se mucegaiesc înainte de a se coace. Muscatele stau în ghivece ca... muscate! Mici si fara culoare... Gradina mea e trista. Si eu! M-am saturat de haine umede si cizme, mi-e dor de sandale si rochite flu-flu...
Peste o saptamâna vom pleca în concediu la Paris, dar si acolo este cam aceeasi vreme capricioasa. Quelle malheure!

8 comentarii:

  1. Ce draguța ești!Dupa atâta ploaie...
    Te rog sa îmi faci loc și mie în "bagajul "tău atunci când mergi la Paris!promit sa fiu cuminte!
    Te rog!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Trimiteţi ploaia încoace, iar noi vom trimite 35 de grade plus...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-as trimite eu o raza de soare, de aici din insoritul Beius .... dar ma tem ca e cu neputinta. Nu ca nu am avea din belsug ...
    Se anunta si la noi ploi zdravene in w.e. asta, sper sa treaca repede si fara urmari urate.

    Iti trimit totusi o raza de soare, imaginara, sa o pui la suflet: gandeste-te la sfarsitul lui Iulie, povesti la umbra padurii langa izvoare susurand ...
    va asteptam cu drag

    RăspundețiȘtergere
  4. Mariana draga,
    te luam cu placere :) dar trebuie sa promiti ca slabesti "ceva" :))) La avion avem voie 20kg bagaj/ persoana
    Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vania,
    trimite te rog Zâna aceea si pe la mine. Asta iarna a functionat, poate reusim si acum o misculatie :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Fly,
    daca ai sti ca doar ideea ca mai e doar o luna pâna la concediul în Apuseni, îmi da putere sa accept vremea asta de...RAHAT! :) Multumesc pentru gândurile bune! Sper sa ramâna ceva soare si pentru când vin eu la voi :)) Mai faceti si voi un pic de economie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa stii ca deja facem economie la soare, cum zici tu, noaptea tragem perdea de stele peste el si ne multumim cu mandra luna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Fly draga,
    :) îti da mâna sa glumest, hm!
    Va pup fericitilor!

    RăspundețiȘtergere